2012. július 11., szerda

6.fejezet-Újra a táborban

Sziasztok Olvasók!!Léci Komizzatok,hogy milyen a blog és jönnek a többi részek is és a facebookon lájkoljátok az egyik szponzor oldalát:))  http://www.facebook.com/pages/One-Direction-Forever/401795436538484
Köszönöm neki a megosztást:))
6.fejezet
Lili szemszöge:Reggel mikor felkeltem Aaron nézet le rám.Nem tudtam hová tenni a dolgot,azt hittem álmodom.
522934_3526596599171_1099841175_33246419_32830392_n_large-Te mit keresel itt??
-Ez igazán kedves volt
-Nem,de most komolyan
-Hallottam,hogy itthon vagy és anyud beengedett
-És mióta nézed,hogy alszok??
-Rég óta
-Mért nem szóltál??
Tumblr_lxgooathpd1qe4yrdo1_500_large-Nem akartalak felkelteni
-Ez Kedves:)
Kikászálódtam az ágyból és gyorsan felöltöztem.
Oda adtam neki az ajándék polót és egyből felvette.
-Na,hogy teszik??
-Nem rossz:)
-Nem rossz??Tudod mennyit kerestem neked!!
-Nyugi nagyon tetszik,csak ugrattalak:)
-Oké,akkor megnyugodtam.:)
Elkezdtem bapakolni a böröndömbe.
-Lili hova mész??
-Balatonra
-De,hisz nem rég jöttél!!
-Jogos,de kibékültem Zaynel és vissza megyek.
-Oké,te tudod.Ugy sem tudnálak itt tartani.
-Hát most nem nagyon,de tudod mit nincs kedved velem jönni??
-De,igen van!!
-Oké,amint bepakoltam megyünk hozzátok és segítek bapakolni
-Lili!!nem vagyok már 5 éves én is be tudok pakolni
-Okés:)De azért elkísérhetlek nem??
-De:)
-Jó!!
Pakoltam tovább.
-És Lili te szereted azt a Zaynt??
-Igen,azt hiszem
-??
-Még sosem éreztem így senki ránt
-Értem
Leült az ágyamra és mint a régi szép időkben,bekapcsolta a tévémet és el kezdte nézni.Hirtelen felugrott mellé Emily(a kutya)
3100477515_1_3_v8zgu0v9_large-Lili!!ő meg honnan van??
-Jaa!!Ö Emily és anyu hozta Párizsból
-Nagyon aranyos:)
-Szeretem is
-És ő is jön velünk??
-Nem ő marad,sajnos:(
-Mondjuk nem tenne jót neki az utazás
-Háát ja.
Pakoltam tovább ő meg eljátszogatott Emilyvel.Amikor végeztem kb.az összes ruhám eltünt.
-Naa mehetünk!!
-Oké,de nekem elég lessz pár ruha is nem kell az egész szekrény!!
-Jó!!Van mentségem rá!!
-Mégis mi??
-LÁNY VAGYOK!!
-Okés,na mennyünk:)
Átmentünk Aaronékhoz gyorsan bedobott pár cuccot és már indultunk is.A vonat elindulása elött dobtam Zaynek egy gyos üzit,hogy úton vagyok és szóljon Emilynek és Harrynek.Az út gyorsan telt.El aludtam rajta.Aaron keltett fel.Amikor leszáltunk Zayn és Harry várt minket.
Z:-Ez meg ki??
A:-Neked is heló és am Aaron vagyok!!
Z:-Mit keresel te itt??
A:-Lili hívott
Z:-Ez igaz??
-A...aaaa...igen
Z:-Király!!!
-Nyugi ő csak egy haver!!
Z:-De,neked mindeki haver!!!
-De,te nem!!
Rám nézett és egy gúnyos mosollyal közölte,hogy már nem sokáig és elment.
A:-Szóval ő az akit úgy szeretsz és ő is téged??
-Ő volt!!
H:-Majd lenyugszik.Mellesleg Harry Styles
Nyújtotta kezér Aaron felé
A:-Aaron:)
H:-Örültem.Milyen volt az út??
-Nem nagyon tudom végig aludtam
A:-Fáj is a vállam!!
-Nem kell nyafogni,de én most megyek mert nem tudom mi baja Zaynek és utána megyek.
H:-Oké:)) Jó,hogy visszajöttél:)
Zayn már majdnem a tábornál tartott amikor utólértem.
-Most mi a baj?
-Mért kellet magaddal hoznod??
-Zavar??
-Igen,képzeld el zavar!!
-De mért??
-Mert,nem szeretm,hogy a fiúk ott legyeskednek körülötted
-De,Zayn ő csak egy barát álltalánosból
-Értem én,de nekem ez nagyon szar
-És nekem az milyen hogy lányok ezrei rajonganak érted??
-De,ez nem ugyan az!!
-Igen,mert a tied teljesen más és sokkal rosszabb az enyémet simán elnézhetnéd
-De nem tudom!!
-Mégis mért??
-Mert te más vagy.mint a többi lány!!
-Ezt hány lánynak mondtad már??
-Nem soknak
-Hát hogyne!!
Visszaértünk a táborba.Én kipakoltam a cuccaimat.Emily amint meglátott oda rohant hozzám.
-Tudod,hogy hiányoztál??
-Jééé!!Van akinek hiányoztam:)
-Vettem nekünk valamit.
Beszaladt a sátorba és a böröndjáből kivett egy Best Freundos nyakláncot.
-Tiéd a Best és egyém a Friends:)
-Nagyon köszönöm
Elmosolyodtam és a nyakába udrottam.Beestünk a hlófülkébe ahol Anfy és Rikki aludtak.
-Ezek járnak??
-Valami olyasmi
Mosolyodott  el.
-Többiek?
-Niall kajál,Liam fürdik,de nem biztos,Louis meg valami "Lili visszajött Party"-t csinál.
-MI????
-De,az csak holnap lesssz
-O...Oké:)
Ebéd után a strandra mentünk és ott hülyéskedtünk.Niall felzabálta az összes éttermet.Zayn és én kint beszélgettünk:) A többiek bent a vízben hülyéskedted.Csak egy valaki hiányzott Aaron.Nem tudom hova tünhetett,pedig eggyüt voltunk,de mindeggy is csak idetalál.Egésznap nem találkoztam Aaronnal fogalmam sincs hol lehet.Emilyveleste még beszélgettünk,de nem tudom meddig,mert hamar elaludtam.Még hallotam,hogy Tayra áradozik Rikkinek Aaronról,de nem nagyon érdekelt.














2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó..:D Nagyon ügyes vagy!:D Alig várom a 7-diket!!:DDD

    VálaszTörlés
  2. köszi és már írom holnap vagy holnap után fent lessz

    VálaszTörlés