2012. július 15., vasárnap

7.fejezet/1.rész-Készülődés

 Köszönöm szépen,hogy ennyien olvassátok a blogomat ez nagyon jól esik nekem és komzzatok:))
Túlléptük az 1000 olvasót:))Köszönöm:))Ezt a fejezetet 2 részre szedtem,mert kicsit hosszú lett.Remélem tetszeni fog:))Sajnálom,hogy késtem a résszel,de most sem otthon vagyok.Nektek milyen a szünet???
7.fejezet (1.rész)
Tumblr_m6l5lytlqv1qe49wpo1_500_largeLili szemszöge:Reggel Emily ébresztett fel.A bőröndömet feltúrva kikerestem a legjobb ruhámat és felvettem.Reggeli után összefutottam Louissal.
-Szia Lili!!Mért öltöztél ki így??
-Háát...Emily említette,hogy valami "Lili megint a táborban" Partyt rendezel.
-Ööööö....de,ez egy pizsi Party lessz:)
-Mi??
-Ja,ja!!Este nálunk.DVD-zés,hülyülés és hozzátok a hálózsákotokat meg a pizsiteket.
-Oké,de én azthittem,hogy amolyan tábortűznél ülős dolog,vagy olyan mint minden party.
-De most ilyen lessz,ha teszik,ha nem,ez van.
-Tetszik
Louis elmosolyodott és elment.Visszamentem a sátorba átöltözni valami kényelmesebbe.Emily éppen pakolászott valamit.Mögé settenkedtem és meijesztettem.
-BASSZUS!!Ezt mért csináltad??
-És te?
-Én mégis mit??
-Nem mondtad,hogy pizsi Party lessz,én meg totál beégtem Louis elött.
-Bocsii!!Legalább ez lett volna meglapetés,ha már a Partyt kikotyogtam.
-Nem baj,ez még megbocsátható
-Köszönöm felség
Pukedlizett eggyet.
-Igazán nincsmit kisasszony
Hajoltam meg.
-Hol van Rikki??
Kérdeztem Emilyt
-Nem tudom,gondolom Andyvel
-De most Járnak??
-Senki sem tudja igazán.
-Hogyhogy??
-Nem mondanak semmit
-Ez furcsa
-Kicsit
Összenéztünk és elmosolyodtunk.
-Ugye,ha te össze jössz Niallal szólsz??
-Te leszel az első!!
-Még jó:))
-Ééééééésss??
-Mi és??
-Mi van veled és Zaynel??
-Most kicsit durcis,mert ugye magammal hoztam Aaront,aki csak egy barát,de ő ezt nem érti meg és féltékeny.
-Ennyi erővel te is az lehetnél,mert lányok ezrei veszik körül.
-Én is ezt mondtam neki!!!
Ebben a pillanatban olyat láttam,amit sosem akartam.
-URISTEN!!!
-Lili mi az??
-Ez most komoly minden srácra rá kell másznia??
-Úgy tűnik
-Deeee....deeee...
-????
-Én ezt nem hiszem el!!
-Pedig sajnos igaz.Ameddig te és Zayn nem voltatok itt Mikera mászott rá,akivel régen nagyon jóban voltak,de Mike észrevette,hogy csak kihasználja és otthagyta.
-Pedig én azt hittemMikenak teszik Tayra.
-Nem tudom
Húzta el a száját.
-Beszélek vele
-Oké
Otthagytam Emilyit és megkerstem Miket.20 perc bolyongás után megtaláltam.
-Mike egy kicsit beszélhetünk??
-Lili te mikor jöttél vissza??
-Tegnap,de most nem ez a lényeg
-Hanem mi??
-Mi történt??
-Mármint mivel?
-Veled és Tayrával
-Jaaaa...az,hogy ha nincs ló akkor jó a szamár is
-Mi??
-Az ha nincs senki márakkor én is jó avgyok.A másik probléma meg az,hogy beflegmult és ha,viszhed neki akkor megy és ha kell minden fiúnál bepróbálkozik.
-Sajnálom
-Vannak ilyenek
-Mike havalami baj van vagy csak beszélgetni akarsz én itt vagyok.
-Köszönöm,azt tudtam,hogy rád mindig is számíthatok.
-Jajjj!!!Szeretlek Mike,mint egy barátot:)
-Úgy én is
Megölelt és utána továbbment a dolgára.Visszamentem a sátorba,de ott már nem volt senki,a teéefonom el kezdett rezegni,egy SMS érkezet Melanietól,hogy ide jön,mert beszélni akar Tayrával és ő is szeretné látni,hogy mi a helyzet.Gyorsan felhívtam.
BíípBííípBípp
-Szia Melenie,Lili vagyok!!
-Szia!!Am tudom:)
-Mégis honnan??
-Kiírta a nevedet,de mindegy mért hívtál??
-Ja,csak,hogy apukám ki tud téged hozni,ha gondolod.
-Jó!!Az jó lenne:)
-Oké,beszélek vele és utána visszahívlak.
-Jó!!Köszi és szia!!
Letettem és felhívtam aput.megbeszéltem vele a dolgokat és szóltam Melianinak,hogy pakolja össze a cuccait és menjen a házunk elé.
*2 óra múlva*

Apu begurult a sátrak közé.Melanie már vaful integetett az ablakból,amint megállt az autó Emily(a kutya) kiugrott és odafutott hozzám.Melanie kivette a csomagtartóból a cuccait és elköszönt apukámtól.Apu kitolatott és már mnet is haza.Malenie oda jött hozzámm és megölelt,ez kicsit szokatlan volt tőle,mert ő nem az az ölelgetős típús.
-Lili nagyon köszönöm,hogy megkérted az apudat,hogy hozzon el.
-Semmiség
-De nem az...mert így több órás vonatozástól mentettél meg.
-Akkor oké
-Hol van Tayra??
-Kersd meg Aaront és vele lessz
-Az meg ki??
-Ja!!Nah....Barna kicsit JB-s haj és barna szem,deszkás stílus
-Köszi így lehet,hogy már meglessz
-Nincsmit.
Emily furcsán nézett rám.
-Ez mi volt??Haza mész 2 napra és már le is váltsz??
-Nem,Emily ezt félreértetted!!
-EZEN NINCS MIT FÉLREÉRTENI!!!
-De igen is van!!
-TE VAGY A LEGROSSZABB LEGJOBB BARÁT!!
-Emily kérlek!!!LEGALÁBB BESZÉLJÜK MEG!!!
-JÓÓ!!
-Az van,hogy nem cseréltelek le,fogalmam sincs ezt honnan vetted.Ő Tayrához jött,én csak segítettem neki ide kijutni.
-Ezzel nincs is semmi gond
-Akkor??
-Az ölelés az mi volt??
-Én sem értem,Felesleges felhúznod magad ilyeneken,nekem te vagy a legjobb barátnőm és eszembe sincs téged lecserélnem!!
-JuuuJ!!
Elmosolyodott és megölelt. Halkan a füleme suttogott valami olyat,hogy bocsánat és szeretlek.Visszamentünk a sátorba,ahol Rikki várt minket.
 -Szaiasztok!!!
-Szia!!
Köszöntünk Emilyvel egyszerre.Emily(a kutya)hirtelen berontott és a hálózsákora vetette magát.Mindketten kérdőn néztek rám.
-Mit keres itt Mell kutyája??
-Ez nem az övé!!
-Hanem??
-Az enyém
-Komoly??
-Igen
-Hogy hívják??
-Emily
-Te el nevezted rólam a kutyádat??
-Igen
-JuJJ!!!Nagyon cuki!!
-Nagyon nyálas
-Szerintem nem az!!Mért lett az én nevem az övé is??
-Amiatt a sok minden miatt amit értem tettél
-JuJ!!!Ugye tudod,hogy SZERETLEK??
-Mindig is tudtam:)
Rikki furcsán nézett ránk,mert hát ő az a fajta lány aki inkább öklösözik és pacsizik.Emily még csodálta egy darabig a kutyámat,de el kellet mennünk vacsorázni.
FOLYTATÁS A MÁSODIK RÉSZBEN:))SIETEK VELE AHOGY TUDOK!!ADDIG IS JÓ OLVASÁST!!!








2 megjegyzés:

  1. nagyonjóó:3 "öklösözik és pacsizik" hát igen, ez lenne Rikki :P♥

    VálaszTörlés
  2. akkor eltraláltam:)))és örülök,hogy tetszik:)

    VálaszTörlés