2012. július 16., hétfő

7.fejezet/2.rész-A Pizsi Party

Itt a második rész!!Komizzatok és rakom a kövit..lassan sajnos befejezem,mert nem lesz többi időm.:/ Jövőre újra folytatom:)Onnan ahonnan befejeztem:)Remélem tetszik ez a rész:)Komizzatok:)))
7.fejezet(2.rész)
Vacsora után összepakoltuk a cuccainkat,amikor Melanie rontott be a sátrunkba.
-Elegem van!!!
-Mi??
-Tayra nagyon megváltozott!!
-Én megmondtam
-És az egészben az a vicces,hogy én még egy videót is csináltam a barátságunkról és őt ez kicsit sem érdekli
-Sajnálom
-Befejeztem!!Leszarom mi van vele!!Én bármit megtettem volna érted,de ezek után,ha legalább velem nem lett volna ilyen,akkor kiállok melletted,de most már nem!!
-Figyi nem lenne kedved velünk jönni a fiúkhoz??
-De!!Köszönöm:)
-Oké:)Hozd a piszidet
Aaron is felbukkant időközben
-Szia
Köszönt halál nyugodtan
-Mégis hol voltál??
-Tayránál
-Ahha...ott is aludtál??
-Igen,mért probléma??
-Igen!!Csak kihasznál!!
-Én nem ezt veszem észre!!
-Te tudod,de te fogsz nagyon csalódni!!
-Már csalódtam is
-Látod!!Én mondtam!!Tayrában nem lehet megbízni!!
-Nem benne
-Hanem??
-Benned
-MI???
-Te hívtál ide és azt hittem azért,hogy együtt legyünk,mint régen,de nem
-Sajnálom,hogy így történt
-Már mindegy
-De nem az!!
-De igen!!
-Nem!!Van kedved bulizni??
-Mi???
-Igen,jól hallottad
-Van
-Csak szólók ez egy pizsi Party
-Csak csajok lesznek??
-Nem
-Oké
-Jó,telefonálok egyet
-Én meg szólók Tayrának
-MI??
-Velem jön
-De én csak téged hívtalak
-Menjek vagy ne??
-Gyere
-Akkor ő is jön
Elhúztam a számat és felhívtam Zaynt.
BípBípBípBíííp
-Szia Lili mi az??
-Az,hogy még jönnének hárman ugye nem baj??
-Ismerem őket??
-Kettőt igen
-És kik jönnek??
-Melanie
-Nem tudom ki az,de jöhet
-Tayra és Aaron
-Naaa na na neee!!
-De ők el lesznek ketten senkit sem fognak zavarni!
-Akkor sem!!
-LÉÉCIIILÉCIIILÉCIII!!!
-Jóóó!!!Jöljenek!!
-JuJ köszi!!IMÁDLAK!!
Ezzel a lendülettel le is tettem a telefont.
Aaron és Tayramár a sátrunk elött állt útra készen.Őszintén szólva nem nagyon örültem,hogy Tayra is jön,de Aaron miatt muszáj elviselnem.Fél óra csöndben gyaloglás után megérkeztünk a fiúkhoz.Liam nyitott ajtót és gyorsan végig nézett rajtunk.
-Az elmúlt 2 órában szaporodtatok vagy mi??
-Jaa!!Hát igen...Jöttek még páran
-Azt észrevettem.Na mit álltok még ott kint gyertek be!!
Louis Coca colás pizsamában volt pont mint Melenie,mintha összebeszéltek volna.Amint belépet Melanie Louis le sem tudta venni róla a szemét.Oda jött hozzám,de még mindig nézte Melaniet és suttogva megkérdezte.
-Te Lili ki ez a lány??
-Ki??
Mutatott egyenesen Melaniera
-Ja hogy ő!!Mért teszik??
-Szép lány:)
-Kérdezd meg töle
-Tessék??
-Nem nekem teszik,hanem neked!!
-Jó
Louis oda ment Melaniehoz,aki a egyedül üldögélt fotelben.Rikki egyből oda ment Andyhez és kézen fogva ültek.tayra és Aaron elvonult valahova.Emily és Niall a kaját csinálta.zany pedig filmet keresett.Mivel mindenki jól elvolt ezért kimentem Niallékhoz.Ott olyan látvány fogadott amire nem számítottam volna.Minden koszos és Niall is és Emily is tiszta szutyok volt a szétdobált kajától.
-Itt meg mi folyik??
-Semmi
Válaszolták szinte egyszerre
-Ezt fel kéne takarítani!!
-Már csináljuk!!
Ekkor áthajoltam a pulton és két fejet láttam a földön,akik ették a ledobált popkornt és chipszet.
-Jó étvágyat
Mondtam undorral
-Köszi
Emelte fel a fejét Niall és elmosolyodott.
Visszamentem a nappaliba.Zayn még mindig a filmet kereste,Melanie Louissal hülyéskedett,Rikki és Andy felszívódott,Tayra Aaron ölében ült és vadul mosolygott.A szememmel gyorsan megkerestem Harryt.Amint megtaláltam odamentem hozzá,megragadtam a kezét és kirángattam a lakásból.
-Harry eljössz velem a boltba??
-Mért??Van kaja nem?
-Niall és Emily megette és szétdobálta.
-Oké,menjünk
A boltban felvásároltuk az összes chipszet,popkorntés gumicukrot.Amikor visszaértünk már mindenki bent volt és a filmet nézte.Amikor beléptünk az összes szem pár ránk szegeződött.
-Ti meg hol voltatok??
Nem mondtam semmit csak felemeltem a gumi cukrot.
-Így már érthető
Bementem a konyhába és egy mély kis tányérba kitöltöttem a gumi cukrot és a chipszet.amint letettem az asztalra Rikki,Niall és Emily egyből rávetették magunkat.Lehuppantam Zayn mellé és halkan megkérdeztem:
-Mit nézünk??
-Paranormal Aktivity
A film végén Louis és Melanie párosán kívül mindenki megijedt,ők még viccelődtek egy kicsit.Olyan hajnali három fele mindenki elaludt engem kivéve.Én kimentem egy kicsit levegőzni és nem sokkal később Harry is utánam jött.
-Nem tudsz aludni??
-Nem
-Én sem
Csak csönden álltunk egymás mellet,majd Harry felnézett a csillagokra.
-Nézd milyen szép az ég!!
-Tényleg az!!
Néztem fel.Harry mögém lépett és átkarolt.
-Mindig is egy különleges lánnyal akartam nézni a csillagokat és sikerült.
-Harry
Néztem rá.Harry közelítette és megcsókolt.Nem akartam megbántani ezért visszacsókoltam.Aaron pont ekkor nyitotta ki az ajtót.Eltoltam magamtól Harryt és tovább néztem a csillagokat.
-Mit csináltok??
-Semmit
Mondtam zavartan
-Ahha
Harry még egy gyors pillantást vetett rám és bement.
-Tudod Lili azt hittem tényleg szereted Zaynt
-Tessék??
-Ne játszd a szőkét léci
-Nem játszom,fogalmam sincs miről beszélsz
Elém nyomta a telefonját.A képen én és Harry voltunk csókolóztunk a kép magáért beszélt.
-Ezt félreérted!!
-Ezt nem lehet,gondolj bele mit szólna ehhez Zayn.
-Nem értem mért csinálod ezt!!Véletlen volt!!
-Tudod én véletlenül senkit sem csókolok meg
-Nem akartam megbántani
-És az állítólagos pasid??
-Ne mondom el neki
-És mi van ha én elmondom??
-Azt nem tennéd!!
-De mi van ha mégis??
-Mit kérsz,hogy ne mond el neki??
-Még nem tudom,de ha nem csinálod meg megmutatom neki
-OLYAN LETTÉL,MINT TAYRA!!!!
-Te lettél RIBANC
Elsírtam magam,mert rosszul esett és azért is mert valahol igaza volt.Indult befalé de megállta az ajtóban és visszafordult.
-További Jó éjt!!
Villantót egy gúnyos mosolyt és bement.Nagyon rosszul érzetem magam és azt sem tudom hány óra volt.Fáztam is és sírtam is.Valamikor sikerült álomba sírnom magam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése