2012. július 17., kedd

8.fejezet-Minusz egy barát

8.fejezet
Lili szemszöge:Reggel Zayn keltett.Kicsit fáj a hátam,hosszútávon nem túl kényelmes a műanyag
szék.
-Jó reggelt!
-Neked is
Válaszoltam kicsit kómásan.
-Egész este itt aludtál??
-Nem,csak kb 3 órától
-Akkor majdnem
Mosolyodott el
-Mégis mért jöttél ki??
-Levegőzni akartam,leültem nézni a csillagokat és elaludtam
-Mért nem keltettél fel??
-Mert olyan aranyosan aludtál
Tumblr_m4z02slmgd1rrr1hoo2_400_large
-Igazán felkelthettél volna
-Már mindegy
Rágyújtott egy cigire
-Te cigizel??
-Igen
-Nem tudtam
Tumblr_m2zlhrujx81qmhggvo1_500_large-Nem szoktál újságot olvasni??
-De szoktam,csak azt hittem leszoktál.
-Mint látod nem sikerült
Villantott egy szép fehér mosolyt és adott egy puszit.
-Hány óra van??
-Olyan 10 fele
-Többiek??
-Alszanak
Indultam volna befelé,de Zayn még utánam szólt.
-Ne keltsd fel őket!!
-Nem is:)
Kinyitottam az ajtót és beléptem.Harry egyből rám nézett majd vissza a földre.

image-Nem alszol??
-Már nem
-Hogy aludtál??
-Forgolódtam.Te??
-Gondolkodtam és rájöttem arra is,hogy hosszútávon  ki.
nagyon kényelmetlen a műanyag szék.
-Mért nem jöttél be??
-Kint jobb volt gondolkodni
-Min gondolkodtál??
-Sok mindenen
-Az jó,mert én is
Zayn bejött és kérdőn nézett ránk
-Beszélgetünk
-Jóó!!Nem kérdeztem semmit.
-Zayn tudsz adni nekem egy pólót és egy gatyát??
Bementünk az egyik szobába és kinyitotta a szekrényt.Belenézett és lazán megkérdezte:
-Melyik kell??
-Nekem mindegy
Jó 5 percig szemezett ruhákkal és utána odaadott egy piros feliratos pólót és egy szürke mackó alsót.vette volna át a pizsamámat,de Zayn nem ment ki.
-Zavarok?
-Engem nem
Mosolyodott el
-Öltöznék
-Ki akadályoz benne??
-TEE!!
Közelebb lépett és levette a pólómat.
-Én aztán nem
-Kösz,de egyedül is megy
532340_488859847795427_496383316_n_large-Nekem nem úgy tűnik
Most a rövid nadrágot akartam átvenni,de még mindig bent volt.
-Elfordulnál??
-Persze
Elfordult és azzal a lendülettel vissza is.
-Hééé!!!
-Mi az??
-Nem mondtad mennyi időre
Villantott egy tökéletes mosolyt.
-UTÁLLAK!!

Kimentem a WC-be és ott öltöztem át.Amikor kijöttem Harry és Zany egyszerre nézett rám.
-De csini valaki
Nevette el magát Harry
-De most komolyan nézd meg haver!!Vandál módon bemenekült előlem a WC-re
-Én is ezt tettem volna!!
-Mért??
-Mert néha olyan pedo fejed van.
-Mégis melyik??
Vágta a pofákat,majd Harry hirtelen megszólalt.
-Mutasd mégy egyszer ezt!!Naa ez az!!LILI NÉZD!!
-Kicsit tényleg olyan
-Komoly??
Nézett kérdőn rám
-Egy kicsit
Mosolyodtam el és kimentem a konyhába.Csináltam magamnak egy müzlit és kimentem a teraszra.Már majdnem befejeztem a reggelit,amikor Aaron jött ki
-Reggelt Lili!!
-Neked is
-Jól aludtál??
Kérdezte gúnyosan
-Nem egészen
-Ezek után én sem tudtam volna
Mosolyodott el és leült a mellettem lévő székbe.
-Szija Szívem!!
Lépet ki Tayra az idegesítően jól kinéző pizsamában.
-Szia
-Lilus mi ez a kukázott cucc rajtad??
-Ja!!!Ez Zayné:)
-Mért neked nincs ruhád vagy mi??
-De van!!
-Na annak örülök,mondjuk azok se jobbak!!
-Lécives ezt most fejezd be!!
-Mért mi lesz??
-Olyat mondok amit nem akarok!!
-Fúúúú...de megijedtem!!
-Na jól van sziasztok!!
Felálltam és dühösen visszacammogtam a sátrakhoz.
*1 órával később*
"I've tried playing it cool
Girl when i'm looking at you
I can never be brave
Cause you make my heart race"
 -Háló!!Igen??
-Szia Lili!!Hol vagy??
-Visszajöttem a sátorba
-Beszélnünk kéne!!Oda megyek!!
-Jó várlak!!Szia
-Szia
*10 percel késöbb* 
-KopKop!!
-Szia Harry!!
-Én is beszélni akartam már veled!!!
-Igen??
-Ja,de előbb mond te!
-Jó
Pirult el.
-Először is sajnálom!Nekem tetszetél,amikor elöszőr láttalak és nem tudok nem rád gondolni.Te sem érezhetsz közömbösen irántam,ha visszacsókoltál.Lili én szeretlek és bármit megtennék érted.Még sosem éreztem így senki iránt.
-Harry én Zaynt szeretem!!
-Tudom,de akkor mért csókoltál vissza??
-Mert nem akartalak megbántani,nekem te csak egy barát vagy
-Ha akkor ellöksz nem bántasz meg
-De nem akartam,hogy rosszul érezd magad!!
-Most érzem rosszul magam
-De Harry
Harry fellát és elment és én gyorsan utána futottam.
-Nem akartam,hogy rosszba legyünk!!
-Nem akartad!!
-Még most se akarom
-De nem akarod eléggé
-De igen!!
-Nem szólok Zaynek
-Köszönöm
-Nem miattad,hanem mert nagyon jó barátom és nem akarom,hogy összevesszünk egy csaj miatt
-Nem baj,akkor is köszi
-Jobb lenne,ha elkerülnél
-Te döntésed
Megtörölte a szemét,vett egy nagy levegőt és nehezen kinyögte
-Na szia!
Harry elment és otthagyott.Nem tudom mit csináljak.Szeretem Zaynt és nem tudok így a szemébe nézni.Rikkiék ebéd után jöttek haza.Emily próbált velem beszélni,de nem nagyon volt kedvem semmihez csak leültem és gondolkodtam.
Emily szemszöge:Amikor felkeltem Lili és Harry sehol sem volt.Rikkivel együtt elmentem vissza a táborba Lili bent gubbasztott és meredten nézett előre.Próbáltam vele beszélni,de nem ment.Nem tudom mi baja lehet,de nagyon aggaszt nem szokott ilyen lenni.Azt mondta,hogy mondjam el neki ha összejövök Niallal,de nem volt mellettem és nem is válaszolt mikor kérdeztem tőle valamit.Este 9 óra felé csörgött a telefonom.Zayn volt az.
-Szia Emily!!Lili ott van??
-Nem...nincs itt
Füllentettem neki 
-Mond majd meg neki,hogy holnap szeretném,ha ott lenne a koncerten
-Oké,átadom neki
-Odaadom Niallt és köszi:)
-SZIA HUSII!!
-Szia mi ez a koncert??
-Megkértek minket ha már itt vagyunk lépjünk fel.Eljössz??
-Persze...ott leszek az első sorban
-Ajánlom is!!Am Loui kérdi,hogy Mel jön-e
-Szerintem igen
-LOUII!!!MEL JÖN!!
Egy nagy ordítást és egy csattanást hallottam.
-Mi volt ez??
-Husi most mennem kell!!Loui összetört valamit
-Oké!!Szia
-Szeretlek Jóét!!
-Én is,Neked is:)
Letettem a telefont és ránéztem Lilire.
-Zayn szeretné,ha ott lennél holnap a koncerten.
Nem válaszolt,de tudtam,hogy hallotta.Nem szóltam hozzá többet,hagytam gondolkodni.Nem tudom,de nagy baj lehet,ha így viselkedik.Remélem rendbe jönnek a dolgok.



 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése