2012. július 22., vasárnap

9.fejezet-A koncert

Köszi,hogy ennyien olvassátok a blogomat.Túl vagyunk a 2000 látogatón.Komizzatok és jön a kövi rész!!
9.Fejezet
Emily szemszöge:Reggel mikor felkeltem Lili még mindig ugyan úgy ült ott,mint a mikor elaludtam.Meg sem moccantam,de tudta,hogy fent vagyok.
-Emily csúnya dolgot csináltam lehet ribancnak fogsz tartani,de te vagy az LB-m és muszáj elmondanom.
-Hallgatlak
Ültem fel a fehér macimat szorongatva.
-Megcsókolt Harry és én visszacsókoltam
Bökte ki végül.
-MI???
-Szeretem Zaynt
-Akkor mért csókoltad vissza
-Nem akartam megbántani
-De így Zaynt fogod!!
-Nem mondja el neki
-Reméljük!
Könnyebbültem meg.
-Én akarom elmondani neki
-Mi???MÉRT???
-Tudnia kell
-Ez egy hülye ötlet
-Mért??
-Mert Harry összeveszik vele és te meg elveszíted
-De tudnia kell
-De nem ma!!
-Nem is ma akartam,fontos ez neki
-Pontosan
Lili szemszöge:Egész este nem aludtam semmi folyton azon gondolkodtam,hogy elmondjam-e Zaynek a történteket.Amikor Emily felkelt elmondtam neki,hogy mi történt áés kikértem a véleményét.A nap hátralévő részét boldogan akartam eltölteni.Az egész délelőttünk pakolással telt ez az utolsó teljes napunk itt,holnap reggel indulunk is haza.Emily idegesen szaladgált össze-vissza.
-Te Lili nem láttad a haj vasalómat??
-Nem!!Én nem szoktam használni
Emily hirtelen kiviharzott a sátorból.
*Eközben az 1D házban*
Louis szemszöge:Nagy a sürgés forgás.Mindenki a koncertre készül kivéve Andyt,mert ő nem ért semmihez.Folyamatosan Niallt piszkálta ami lassan ár idegesítő volt.
-Niall befestem a hajam olyanra mint a tiéd
-Azt meg minek??
-Megvicceljük Emilyt és Rikkit
-Nem ilyen hülyék
-Majd meglátjuk
-Felőlem legyen
-Maradt még hajfesték??
-Ott kell lennie a második polcon!!
-Oké












*1 órával késöbb*
Andy kész lett a haj festéssel.Mi is alig tudtuk megkülönböztetni őket.Az ötlet majdnem olyan jó volt mintha én találtam volna ki.Andy csak lazán odasétált Niallhaz.
-Na milyen lett??
-Kettő van belőlem!!
-Jaja:))
-De jó már!!
-Figyeld Louis én egyszerre tudok 2 helyen lenni!!
-Látom!!
-Ez mért nem jutott előbb eszedbe??
-Nem tudom,ezt is megálmodtam..
-Nekem bejön:)
Visszaült a székbe és tovább rágcsálta a krumpliját.



Zayn szemszöge:Lili tegnap furcsán viselkedett ki ment enni és utána eltűnt.Remélem ott lessz a koncerten.Már csak pár óra és kezdődik,kicsit izgulok még sosem énekeltem előtte.
*Közben a táborban*
Lili szemszöge:
-Én készen vagyok
-Én is
-Lehet hülye ötlet,de keress a ruháig közül nekem egyet és én is keresek neked az enyémek közül.
-Oké
És máris kutakodott a bőröndjében.
-Mi jót csináltok??
Kérdezte Rikki izgatottan
-Felöltöztetjük egymást
-Én is beszállhatok??
-Ühhhüm...Te öltöztetsz engem,én Emilyt és Emily téged.
-Oké
Tumblr_m6ztho5red1rs4y1io1_500_largeAmeddig Rikki a bőröndjében turkált én  böröndöt cseréltem Emilyvel,mert neki nincs egy szoknyája se.Emilynek találtam egy rövid gatyát és egy pólót.Rikki kicsit fiúsabb szettet szedett össze nekem.Rikki nagyot nézett amikor Emily elé rakott egy ruhát.
-Én ezt nem veszem fel!!
-De megegyeztünk!!
-Ruhát akkor sem veszek fel!!
-Figyi Rikki egyszer nem fogsz belehalni!!Én is felvettem ezt a fiús cuccot!!
-Na jó legyen,de soha többé!!
Gyorsan felvette a számára kellemetlen de nagyon jól álló ruhát.
-Na jó akkor most smink és haj!!
Jelentettem ki lelkesen.
-Mi??
-Gondolj bele Andy mennyire meg fog lepődni!!
-Legyen
Húzta el a száját.
Én kisminkeltem,Emily pedig a haját csinálta.A végére egész szépen kicsinosítottuk!!
-A végén még jobban fogsz kinézni,mint én!!
Jelentettem ki
-Már jobban nézni!!
-Jogos!!
Rikki csak furcsán nézett ránk és magát nézegette a tükörben.
-Én sosem vettem volna fel ilyet!!
-Egyszer ezt is ki kell próbálni.
Nevettünk össze Emilyvel.
-Na akkor indulás a fiúkhoz!!
Jelentette ki Emily
*A fiúknál*
Kopogtattunk és az egyik testőr nyitott ajtót.Egyből el akart minket zavarni,de Liam közbe avatkozott.
-Őket ismerjük!!Nem őrült rajongok nyugi Jack
-Jól van,gyertek be
-Szia Lili mi ez a szerkó??És ő meg ki??
Mutatott Rikki irányába
-Ő Rikki
-Nem ő nem Rikki!!!
-De igen
Ekkor Rikki odalépett és a titkos kéz fogásukkal köszöntötte Liamat.
-Ez tényleg ő,de mégse
Nézet furcsán rá
-HOVÁ TETTED RIKKIT???
Rázta meg és félelmetesen közel hajolt hozzá.
-Én vagyok az
Mondta kicsit félénken
-Az lehetetlen
-De igen!!
Ütötte karba
-ÁÁÁUUCS!!
-Már elhiszed??
-Igen
Fogta még mindig a vállát
-A többiek??
-Készülődnek keresd meg őket
-Oké
Indultunk el bizonytalanul a hosszú folyosón.Niall jött velünk szembe.
-Helló Niall!!
-Haló!!
-Hova-Hova??
-WC-re
-Oké hajrá
-Kössz
Szaladt tovább a folyosón.Az első öltöző Harryé volt.Oda nem mentem be,mert gondolom a tegnapi után nem nagyon akar látni.A második Louisé volt.Melanie bekopogtatott.
-IGEN??
Hallatszott ki Louis hangja,majd hangos léptek és kivágta az ajtót.
-Ja te vagy az??
Ölelte meg Melaniet.
-Örülök,hogy eljöttél
-Mért ne jöttem volna??
-Nem is tudom
Csukták be maguk után az ajtót.Tovább mentünk és megint szembe jött velünk Niall de most kajával a kezében.
-Szia Kicsim
Köszönt Emilynek.
-Az előbb nem WC-n voltál?
-Nem!!
-Akkor én vagyok hülye...
-Az meglehet
Mosolyodott el és átölelte.
-Most megyek mert a hajam be kell lőni
-Oké szia
Emily nyomott egy gyors puszit Niall arcára és Niall tovább ment.
-Ez fura volt
-Itt valami nincs rendjén..
Néztem körbe
-Sztem csak fáradtak vagyunk
-Lehet 
Vontam meg a vállam.
Zaynhez is bekopogtattunk és benéztem hozzá.
-Szia Lili!!Mit keresel itt??
-Jöttem bíztatni és megnézni milyenek vagytok koncert elött
-Nem kellet volna!!Tiszta ideg vagyok!!
-De mért??
-Mert te itt vagy!!
-Miattam ne izgulj!!
-De igen mert még nem éneketlem előtted
-Ugyan olyan mint máskor
-De nem!!
-Akkor megyek
Indultam kifelé,de Zayn megfogta a karomat,magához húzott és megcsókolt.Hirtelen Jack nyitott be.
-Zayn idő van!!
-Oké
És indult is kifelé
-Lili az első sorba menjetek oké??
-Jó
Kimentem és összeszedtem a csajokat.Bevergődtünk magunkat az első sorba.
Amint a koncert elkezdődött mindenki elkezdett sikítani.Niall oda jött mellénk és zavartalanul rágcsálta a popkornját.
-Te meg mi keresel itt??
-Nézem a koncertet
-De nem fent kéne lenned??
-Andy vagyok!!
-Ja oké
A fiúk a koncert közepén elkezdtek hülyéskedni...Minden lány sikított közöttünk.
Elénekelték a WTMB és utána Zayn megállt és rám nézett.
-És most szeretném bemutatni azt a lányt aki a világon a legfontosabb nekem.
Hangos sikítás
-Lili lécivel gyere fel
Zavaromban elestem a lépcsőn,de Zayn felsegített.
-És azt szeretném mondani minden fiúnak,ha meglátom őket a közelébe bajban lesznek.
Ezután megölelt is megcsókolt.
Louis volt a következő aki bele szólt a mikrofonba.
-Én is be szeretnék mutatni valakit...még nem a barát nőm,de szeretném,ha az lenne.
Itt is hangos sikítás
-Melll!!Felfáradnál??
Melanie lazán odaállt Louis mellé és villantott egy szép mosolyt.
-Mell lennél a barát nőm??
A rajongok hangosan üvöltötték hogy igen.Melanie kivette Louis kezéből a mikrofont és beleszólt.
-Igen,persze
Louis örömében felemelte Melaniet és lerohant vele a színpadról.Most Niall vette a kezébe a mikrofont.
-Emily szeretném,ha te is feljönnél.
Emiyl is feljött a színpadra és Niall megölelte.
-Fordulj körbe kérlek!!Figyeljétek!!Ő itt az enyém és ha nem teszik ne őt támadjátok!!Én választottam így nem ti!!Ez van legyetek boldogok,hogy én az vagyok.
A rajongók sikítoztak és ugrándoztak.
Louis is vissza jött mi meg lementünk és tovább élveztük a koncertet.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése