2012. július 24., kedd

10.fejezet-Indulás haza

Komizzatok!!!Ez az utolsó elöti rész jó olvasást!!!
10.fejezet
Lili szemszöge:Reggel nyúzodtan és rossz hangulatban keltünk.Nem volt kedvünk itt hagyni a fiúkat és a táborból sem volt kedvünk elmenni.
Tumblr_m7mhnkrjbr1qg2hzoo1_500_large-Reggelt mindenkinek
Melanie kukucskált be a háló részbe
-Te már fent vagy??
Kérdezte Emily alig nyitott szemekkel.
-Igen,nem tudok sokáig aludni.Van egy rossz hírem
-Mégis mi az??
Kérdeztem a fészűmet keresve.
-10 perc és indulunk
-MIIII???
-Elaludtatok
-Mért nem szóltál??
-Louisnál voltam
-RIKKI!!!RIKKII!!!KELJ FEL 10 PERC ÉS INDULUNK!!!
Ráztam az alvó Rikkit és ordíbáltam a fülébe.
-Mi bajod van??
-Elaludtunk 10 perc és elmegy a busz!!
-Basszus
Pattant ki az ágyból.Gyorsan felöltöztünk és összepakoltuk a dolgainkat.Oda szaladtunk a többiekhez és szóltunk,hogy mi is itt vagyunk és még élünk.Felszálltunk a buszra és lepakoltük a táskáinkat a helyünkre.
-Szerintetek eljönnek elbúcsúzni??
Kérdeztem kicsit bizonytalanul.
-Mért jönnének??
-Rikki ne lény már ilyen negatív!!
-El fognak jönni
Jelentette ki Melanie
-Mégis honnan veszed ezt?
Kérdezte Rikki kicsit flegmá.
-Mert reggel beszéltem Louival és mondta.
-Akkor sem biztos
Kötözködött Rikki
-Ne mond,hogy nem örülnél annak,ha eljönnének
-Nem mondtam
-LEBUKTÁL!!!
Nevettem Rikki arcába
-Mi??
-Lebuktál!!
-Mivel??
-Féltékeny vagy,mert téged este nem hívtak fel a színpadra.
-Ez nevetséges
Legyintett egyett és felszállt a buszra.Egy hangos nevetést hallotam a távolból,oda néztünk és a fiúk voltak azok.
-Sziasztok!!
Lépett oda hozzánk Niall,vagy Andy
-Helló Ni.....An....Inkább csak simán Helló!!
A szőke srác oda lépett Emilyhez és megölelte.
-Helló Niall!!
Köszönt neki Melanie.
-Helló Lili hol van Rikki??
Kérdezte feltehetőleg Andy,aki most egy szendvicset evett.
-Ott ül fent
Mutattam a busz egyik ablakára.Andy felnézett,intett egyett Rikkinek és már indult is fel a buszra.
-Szia Lili csak jó utat szerettem volna kívánni.
Lépett oda hozzám Harry hagyos hangulatban.
-Kösz és neketek is
Mosolyodtam el.Harry nem reagált semmit,csak oda ment Louishoz és Melaniehoz.
-Szeva Lili jó utat haza felé!Légy jó!!
Kacsintott egyet Liam.Zayn egy kicsit közelebb lépet.
-Hát ez a nap is eljött
Nézett a szemembe
-Nem akarok elbúcsuzni
-Nem is kell
Ölelt át.
-Tessék??
-Mi is megyünk BP-re
-Ez komoly??
-Igen
Mosolyodott el.
-Nagyon szeretlek
Öleltem át Zaynt
-Én is!!
-Gyerekek beszállás!!
Szólt Mis Dawson.
-Mennem kell,ha te is megérkeztél,akkor hívj és átmegyek.
-Oké,vigyázz magadra az úton
-Jó,de nem én vezetem!!
-Már csak az kéne!!
Nevetett egyet.Nagynehezen elbúcsuztam tőle és felszálltam a buszra.Emily mellém,Mell pedig Rikki mellé ült.A tanárok még gyorsan létszámot számoltak,majd elindultunk.Mi négyen vadul integettünk a fiúknak.Loui és Harry a busz mellet futott,mindenki őket nézte.Amint befordultunk mindenki minket faggatott,hogy mégis honnan ismerjük őket és,hogy milyenek.
*1 órával később*
A busz a sulinál rakott ki minket.Megkerestem a bőröndömet és megvártam a lányokat.
-Na lányok menjünk haza!!Mell és Emily majd jelentkezek,Rikki hozzád,meg ma még átmegyek.
-Oké,szólók apáéknak
-Rendben
Elbúcsuztunk egymástól és mindenki haza ment.Amikor otthogy kinyitottam az ajtót kicsit ledöbbentem,nem erre a látványra számszítottam,mindenhol dobozok és a bútorok sehol.
-ANYA???APA??VALAKI??
Kiáltottam egy kicsit bizonytalanul.Sajnos rajtam és a kutyámon kívűl senki nem volt itthon.A bőröndömet nagynehezen felszenvedtem az emeletre.A szobám is tele volt dobozokkal és egyedül az ágy volt egyben,amin egy ismeretlen lány ült.Emily(a kutya) hangosan el kezdett ugatni.
 -Rossz kutya!!!
Förmedtem rá.Nem hagyta abba ezért kivittem a kertbe.Vissza sétáltam a szobámba és szemügyre vettem az ágyamon ülő lányt.Egész csinos volt,deszkás stílusú és fekete hajú.
Tumblr_m6rmtmcwlm1rpepduo1_500_large-Te meg mit keresel itt??
Kérdezt nem épp kedvesen
-Neked is szia!!Amúgy én pakoltam össze és most várom Breet.
-Tessék???Mért??
-Mert aztmondta,hogy várjam meg
-De ez az én szobám!!
Fakadtam ki
-Volt
-MIII???
-Elköltözünk
-Zünk???
-Igen,te is,Bree is,Tom is és én is
-Te is??
-Igen már én is Gary vagyok
-Mi??
-Tom és Bree örökbe fogadtak
-Na jó várj csak egy kicsit!!
Ültem le az ágyra
-Te most azt akarod mondani nekem,hogy te nem tudom ki Gray vagy és hogy az én szüleim örökbe fogadtak téged és most miattad elköltözünk??
-Szőke létedre elég okos vagy
-Ez lehetetlen
-Nem,nem az
-Amúgy is mi a neved??
-Enikő Gary,mostmár
-Helló Enikő,Lili vagyok
-Tudom
Mosolyodott el
-Okééé,mégis hova költözünk??
-Párizs
-MII??És mégis mikor??
Beauty-black-and-white-blonde-crying-fat-favim.com-450887_large-Holnap
-NANANA NEM!!!
Szaladtam ki a házból egészen Emilyékhez.
-EMILY!!ENGEDJ BE!!!! 
Kiabáltam az ajtóban zokogva.
-Lili micsinálsz te itt??Mi a baj??
-Elköltözünk
Szipogtam.
Tumblr_m7ha8rhqhk1ruvvsdo1_500_large-Mi??Mégis hova??
-Párizsba
-Mikor??
-Holnap 
Zokogtam.
-Az nem lehet,azt terveztük,hogy eggyüt töltjük a nyarat.
Sírt ő is.
-Terveztük
Szipogtam megint.A telefonom hírtelen vadul elkezdett rezegni.
-Igen??
Szóltam bele szipogva.
-Mi a baj??
Kérdezte Rikki zavartan.
-Elköltözünk Párizsba.
-Mi??Mégis mikor??
-Holnap és még egy mostohatesóm is van
-Sajnálom
-Mért hívtál??
-Nem tudsz jönni,sajnálom
-Most nekem se jó
-Jó utat holnap
-Köszi
-Most leteszlek szia!!
-Szia!!
Emily furcsán nézett rám.
-Mostohataesó??
-Örökbe fogadták
-Zayn tudja már??
-Nem
-Elkisérjelek??
-Nem kell,megyek egyedül
-Oké,sok sikert
Ölelt át szorosan Emily
-Este hívlak
-Oké
Nagynehezen elindultam Zaynhez.Nem mertem bekopodtatni ezért leültem a lépcsőre.Harry bukkant fel a kapuban.Egy ideig nézte ahogy sírok,majd mellém ült.
-Elmondtad neki??
-Nem
Szipogtam 
-Akkor mi a baj??
-Elköltözünk
-És az mért baj??
-Mert Párizsba megyünk.
-Az jó hely
-Ja,de így nem láthatom soha többé se Zaynt,se Emilyt,se Mellt,se Rikkit.
-Majd megoldjátok.
-De ezt hogy??
-Valahogy
-Harry én nagyon sajnálom
-Haggyuk,felejtsük el
Ölelt át.Zayn kinyitotta az ajtót.
-Ti meg micsináltok??
-Semmit
Vágta rá hirtelen Harry
-Nekem nem úgy tűnik!!
Harry felált és be ment a házba.
-Lili mi a baj??
-Elköltözünk
-Tessék??
-Elköltözünk
-Mégis hova??
-Párizs
-Mért oda??
-Nem tudom,lehet Enikő miatt
-Ki az az Enikő??
-A mostoha tesóm
-Tessék??
-Örökbe fogadták.
-Ahha értem
-Szeretlek,de most nem tudom mi legyen
-Én sem
-Keress valaki mást
-Olyan mint te nincs még egy
-Tudom,de jobb van
-Nekem az nem kell
-De,mert ha találsz valaki mást akkor könnyebb elmennem
-De,Lili
-Szeretlek.de muszály szakítanunk
-Értem....
Húzta el a szályát
-Reggel mentek??
-Gondolom
-Megyek elbúcsuzni
-Neee!!Nem akarom
-Nem érdekel megyek
-De,ne gyere úgy nekem csak nehezebb lessz.
-Nem érdekel el akarok búcsuzni
-Oké,de előre szólok sírni fogok
-Nem érdekel
A telefonom megint csörögni kezdett.Apa volt az.
-Lili hol vagy??
-Zaynél
Szipogtam.
-Érted megyek,beszélnünk kell
-Oké és szerintem is
*10 percel később*
-Száj be kicsim!!
-Szia Zayn!!
Öleltem meg.
-Szia apa 
-Mért sírsz?? 
-Mer elköltözünk és mert egy ismeretlen lány volt a szobámban aki állítólag családtag
-Sajnálom
-Mért nem szóltál??
Zokogtam
-Nem akartam elrontani a kedved
-Most is azt teszed.Mennyivel jobb ha te mondod el vagy,ha én jövök rá??
-Semmivel,de minél késöbb annál jobb
-Ez esetben nem!!
-Sajnálom!!Új munkát kaptam Párizsban
-Én nem megyek
-Tessék??Lilienn Gary ez hallatlan!!! 
-De,nekem it vannak a barátaim
-Majd lesznek ott is
-De én az ittenieket akarom!!
-Nincs apelláta.Jössz és kész!!Reggel indulunk.
Az út többi részét csendben,duzzogva töltöttem.Amikor megérkeztünk felviharzottam a szobámba és elkezdtem sírni.Nem beszéltem senkivel még a szobában lévő Enikővel sem.
 



 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése