2012. július 24., kedd

11.Fejezet-Viszlát!!

Ez az utolsó rész.Remélem teszik!!Köszönöm mindenkinek aki eddig olvasta a blogomat és komizott!!Jövőre ugyan itt Innentől.Remélem ti is itt lesztek.Jó olvasó közönség voltatok.További jó nyarat mindenkinek!!!!
11.fejezet
Lili szemszöge:Reggel mikor felkeletm Enikő is fent volt már.A kocsi tele volt pakolta.Apu nyitott be az ajtón.
-Gyerünk lányok indulás!!Lili te mért vagy még pizsamában??
-Mert a drágalátos testvérem elpakolta a cuccaimat és nem tudok átöltözni
-Akkor így jössz
-Azért megköszönhetted volna!!
Mondta Enikő sértődötten.Durcásan lementem és beültem a kocsiba.A fiúk és Emily közeledett.Emily elkezdett futni egészen addig ameddig velem nem találta szembe magát.
-Szeretlek LB-m és majd írj minden nap!!Sosem feledlek!!
-Ne mondj ilyeneket!!
Kezdtem el sírni.
-De ha igaz.
-Akkor se
-Jó utat 
Törölte meg a szemét és hátrébb állt.A fiúk vettek körül engem.Loui szólalt meg.
-Lili nekünk is írj és sírnék,de nem tudok.Hoztunk neked valamit.
-Mindenképp és nem kellet volna.
Törölgettem a szemem.Harry a kezembe nyomott egy macit.
-Ezt neked vetettük,hogy eszedbe jussunk,ha meglátod.
-Köszönöm
Öleltem meg őket.
-És még alá is írtunk egy lapot
Szólalt meg Niall.
-Köszönöm
-Lili indulnánk!!
-Apa még egy perc!!
-De nem több
-Jóó,köszi
-Sziasztok és köszönöm.
Öleltem meg mindenkit egyenként.
-Zayn szeretlek és remélem találsz más valakit.
-Megoldom és én is
Utoljára még megöleltem és beszálltam a kocsiba.Egy ideig még integettem nekik és sírtam is.Nem beszélgettem senkivel,csak bedugtam a fülest a fülembe és hallgattam a zenét.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése