2012. szeptember 16., vasárnap

12.fejezet-Újrakezdés

Sziasztok újra itt vagyok,remélem akik eddig olvasták a blogomat most is fogják...Ha tetszik a blogom,osszátok meg és komizzatok:)Üdv:Bogi:))

Lili szemszöge:Sok minden történt 1 év alatt.Új lakás,új iskola és egy testvér.A fiúkkal nem beszéltem csak néha írtam nekik pár sort és képeket is küldtem nekik.Emilyvel és Rikkivel Facebookon tartottuk a kapcsolatot. Zayn talált valaki mást,Mell és Loui még eggyüt vannak,Rikki és Andy is és Emily és Niall is.Enikővel külön szobánk van és nem is beszélgetünk sokat.Apáékra még mindig haragszom és sokat veszekszünk.A jegyeim is romlottak,új barátaim nincsenek mert minek.Az időm nagy részében Emilyvel (a kutyával) foglalkozok,gitározok,netezek vagy deszkázok.
-Lili!!!!Leveled jött!!
Rontott be a szobámba  Enikő
-Oké,rakd le
-Nem is érdekel mi van benne
-De,de majd megnézem
-Nee csináld már ezt!!
-Mit???
-Mindenkivel ilyen vagy és nem tudjuk miért
-Hogy miért??
-Igen
-Gondolkozzál már egy kicsit!!Miattad költöztünk ide!!Miattad szakítottam Zaynel és miattad van barátnője és miattad vagyok hanyagolva!!
-Ezek nem miattam vannak!!
-Deee!!
-Biztos...
-Nem biztos hanem TUTII!!
-Jóóó....de kinyitod???
-Neked nincs más dolgod??
-Nincs
-Akkor keress
-Csak kíváncsi vagyok!!
-De ez nekem jött nem neked
-Tudom
-Akkor??
-Akkor is érdekel!!
-De ne érdekeljen!!
-LLÉÉÉCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!LÉCIIIIIIIIIIIIIIIIII
Kemény 10 perc léciiii után oda mentem és kinyitottam,majd a kezébe nyomtam.
-Tessék olvasd
-Kösszi
Enikő olvasgatta,majd forgatta és hozzám fordult
-Lili...ebből hiányzik valami
-MIIVAN??
-Olvasd
Nyomta a kezembe.Gyorsan végig futottam és felnéztem
-Nem is baj,hogy nincs benne....úgy se mennék el
-Nem mindenki kap One Direction koncert jegyeket
-Akkor legyen a tiéd
-Komoly??
-Ja...mert nincs is benne és én nem akarok elmenni
-Nem értelek
-Kevesen értenek
-De én szeretnélek érteni
-Jobb ha nem teszed
-De én akarom
-De neee
-Amúgy szerintem ez csak agy álca hogy ilyen bunkó vagy
-Miből gondolod
-Abból hogy jóba vagy az 1D-vel
-ÉÉsss??
-Hagyjuk....ez nekem így nem megy!!
-Nekem már egy éve nem megy!!
-Akkor mér csinálod
-Mert fájnak dolgok
-Sajnálom
-Nee sajnáld
-Kezdjük előröl oké??
-Nekem min1
-Szia Enikő!!
Nyújtotta felém a kezét.Egy darabig néztem a felém tartott kezét majd én is oda nyújtottam.
-Szia Lili
-Eljössz velem a koncertre??
Kérdezte mosolyogva
-Lehet 
Válaszoltam megjátszott unottsággal.
-Jössz enni??Mert én már meghalok olyan éhes vagyok
-Őszintén is is éhes vagyok:) menjünk
Vidáman sétáltunk el a konyháig,anyáék már ebédeltek és kicsit furcsán néztek ránk.Leültünk egymás mellé és egymásra mosolyogtunk.
-Mi történt veletek??
Kérdezte anyu csodálkozva.
-Újra kezdtünk mindent
Mosolygott rám Enikő
-Ennek örülök:)
-Legalább csönd lesz itthon.
Mondta apa komoran
Asiatisches-steak-gegrillt-mariniert_large-Valahogy úgy
Válaszoltam mosolyogva,de a mosoly egyből lefagyott az arcomról amikor megláttam az ebédet.
-Ez most komoly??
Fakadtam ki
-Tessék??
Kérdezte anya meglepetten
-Vegetáriánus vagyok és te egy nagy szelet húst raksz elém!!
-Bocsánat nem tudtad
-Honnan is tudhattad volna!!Soha nem figyeltek rám!!
Álltam fel az asztaltól és egyből a szobámba szaladtam.Lefeküdtem az ágyamra és bekapcsoltam a gépemet.2 üzenet jött Harrytől és 1 Emilytől.Először Emily levelét nyitottam meg.
402589_116756035112530_100003344037881_89259_1852665397_n_large"Szia Lili!!Hogy vagy??Remélem elengednek anyáék mert most nagyon úgy tűnik,hogy nem engednek el mert összevesztünk,de majd még jelentkezem.Vigyázz magadra és ne csinálj hülyeséget...Ezer puszi:)"
Gyorsan válaszoltam neki,majd megnyitottam a Harrytől jött leveket.
"Szia Lili mi az új címetek??"
Ez jöhetett vagy egy hónapja ezért erre nem is válaszoltam.
"Remélem megkaptad a koncert jegyeket.Emily megadta az új címeteket.Örülnék ha eljönnél és még magaddal hozhatod az egyik barátnődet.Este hívlak.Vigyázz magadra és ne balhézz"
Nem tudtam visszaírni neki,mert Enikő lépett be a szobámba és egy tányért adott oda nekem.
-Ezt neked hoztam
-Köszi
-Nincs mit
-Nem is tudom mért utáltalak
-Meg volt az okod rá
-Akkor igen és sajnálom
-Nem kell..:)
-Oké,de akkor is kijavítom a hibám
A telefonom rezegni kezdett és egy régen nem látott név kezdett el rajta villogni.Gyorsan felvettem és beleszóltam.
-Szia
-Szia Lili te vagy az??
Szólt bele félénken Harry
-Persze
-Hogy vagy??Ugye lejössz??
-Megvagyok köszi és nem tudom még
-Ennek örülök és tessék??
-Nem biztos hogy megyek,mert Zaynt nem szeretném Perryvel látni..
-De Lili....én szeretném ha eljönnél
-Meggondolom még
-Rendben
Anyu benyitott a szobába
-Bocsi nekem most mennem kell..majd hívlak szia
Harry el sem tudott köszöni,mert egyből letettem.
-Miattam nem kellet volna letenni!!
Nézett ráma anyu
-Már mind1
-Kicsim sajnálom,hogy nem figyeltünk rád,és ezért szeretném ha holnap után eljönnél vele egy fotózásra.Na mit szólsz??
-Még meggondolom.
Villantottam egy erőltetett mosolyt
-Rendben 
Nézett rám és becsukta az ajtót.
Enikő furcsán nézett rám.
-Nem értelek...amúgy ki hívott??
- Kevesen értenek és Harryvek
Ahogy kiejtettem a nevét Enikő  elpirult
-Mi az tetszik??
-Nem néz ki rosszul
-Dehogy is,helyes és még jó fej is.Bemutassalak neki??
-Jó lenne:)
-Oké akkor holnap reggel korán keltelek
-Köszii és mért??
-Az legyen az én titkom
Szerintetek Lili mit forgat a fejében??És hogy dönt a fotózással és a koncerttel kapcsolatban??


 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó Imádom..*--* :D
    Gyorsan ám a KÖVI részt!..:D
    És remélem Lili okosan dönt..:DD♥

    VálaszTörlés