2012. szeptember 22., szombat

13.fejezet-A stílusváltás

Itt a 13.rész!!Komikat és osszátok az oldalt!!Remélem teszik jó olvasást!!
Enikő szemszöge:Reggel Lili fel-alá járkált és a ruháimat nézegette és dobálta szét.
-Te meg mit csinálsz??
Kérdeztem fáradtam.
-A ruháidat nézegetem.
-Azt meg mért??
-Mert ha meg akarod ismerni Harryt akkor lányos ruhákat kéne hordanod,mert Harry a lányokat szereti és nem a fiúkat.
-Ha tetszek neki akkor így is fogok.
-Te tudod,de ha segítenék akkor biztos lenne a dolog és nem csak talán rád néz..
10 percig gondolkodtam azon,hogy mit is csináljak...Bele menjek-e vagy sem..
-Naaa...akkor most mi legyen??
Kérdezte türelmetlenül
-Benne vagyok!!
-Wíííí!!!!
Ugrott a nyakamba
-Magadra sem fogsz ismerni,de előtte edd meg a reggelid ott van a komódon
-Ooo....oké
Mondtam kicsit megszeppenve.
Gyorsan megettem a reggelit,addig Lili az összes ruhámat kidobálta a szekrényemből.
-Késszz!!
Jelentettem ki az utolsó falat lenyelése után.
-Jóóó....Akkor most tedd rendbe magad és után indulhatunk.

*Fél órával később*
-Kész vagyok!!
Jelentettem ki.
Lili gyorsan végig mért.
-Nem rossz.Rövid gatya,egy laza póló,kivasalt haj,némi smink és egy sapi.
-Ilyen a stílusom
-Már nem sokáig...Na gyerünk!!
Pattant fel a székből,kézen fogott és egészem a plazáig elrángatott.Ott az első plazába bevetette magát és válogatni kezdett.2 percenként a kezembe nyomott egy-egy ruhadarabot,majd amikor már a kezem meg telet bementünk egy egyik próba fülkébe.
-Héjjj!!!Te mért jössz be velem??
Kérdeztem akikor is ő is be jött a próba fülkébe.
-Nem hagyom hogy rossz összeállításokat vegyél fel.
-Öhhhh...oké...erre én nem mondok semmit.
-Ne is!!
Fél óra próbálgatás után az összes ruhát megvettük,mert Lili szerint ISTENIEN nézek ki benne...
Hááátt..nem is tudom...olyan kényelmet len nekem a szoknya...hozzá vagyok már szokva a nadrághoz...:/Kifizettük a ruhákat és elindultam kifelé.
-HHHÉÉÉÉÉÉJJJJ!!!Hova mész???
-Haza...
-Nem...nem!! Cipőt még nem vettünk!!
-Az is kell??
-Igen anélkül nem teljes a ruhatár
-De nekem is vannak cipőim...
-És milyenek??
-Na azokat felejtsed el!
-Tessék??
Kérdeztem totál ledöbbenve.
-GYEREEE MÁÁR!!
Rángatott be egy cipős boltba.
Sétálgatott a sorok között és az összes ruhás szatyrot a kezembe nyomta.5 perc filózás után 10 cipős dobozzal jött oda hozzám..Fogalmam nincs hogy csinálja ezt...de ijesztő.
-Ezt vedd fel!!
Nyomott a kezembe egy magassarkút.
-Én ebben nem tudok járni..
-Majd megtanulsz
-És ha kitöröm a sarkát??
-Nyugi foglak.
Mosolygott rám bíztatóan.Felvettem a cipőt és majdnem el is dőltem benne,Lili gyorsan megfogott és a kezét fogva kezdtem mászkálni.
-Nem is olyan nehéz igaz??
Kérdezte jó 3 perc sétálgatás után.
-Ha fogsz akkor nem...
Mosolyogtam rá.
A boltba egy srác lépet be és Lili hirtelen elengedte a kezem.
-Héééjj!!
-Jajj bocsi!!Menni fog egyedül is.
-Próbálkozok:)
-Oké:)
Lili oda ment a sráchoz és beszélgetni kezdett vele.Egész jól elvontak.Neked pedig egyre jobban ment a járkálás.A boltba belépet egy iszonyatosan helyes fél néger srác.Éppen a sorok köz9tt mászkáltam,amikor észre vett és rám mosolygott,én meg hogy megmutassam neki milyen jól megy nekem a magas sarkúban járkálás kihúztam magam és léptem egy nagyot.Balul sikerült és kifordult a bokám és még a cipő sarkát is letörtem.A földön fetrengtem,amikor Lili és a két srác oda rohant.
-Jól vagy??
Kérdezte a fél néger srác.
-Igen,persze
Mosolyogtam rá.
-Ugye a cipőnek nincs semmi baja??
Kérdezte Lili aggódóan.
-Nem tudom,biztos,amúggy tiszta poén,hogy a cipő fontosabb mint én
Mind a két srác felnevetett.
-Igen,mert nagyon drága!!
-Hagyjuk
Legyintettem és megpróbáltam felállni,Lili a cipőt nézegette és a fiúk még mindig nevettek.
-Valaki segítene??
Kérdeztem idegesen a 10. próbálkozás után.
-Persze
Guggolt le mellém a fél néger srác
-Amúgy Chris vagyok.
Mosolygott rám.
-Én pedig Scott
Intett a szőke hajú srác
-Rá tudsz állni??
Kérdezte Chris
-Nem tudom,de nagyon fáj
-Oké,de azért próbáld meg
Chris segített felállni,de ahogy ráálltam egyből össze is csuklott alattam a lábam.Chris felemelt és leültetett a székre.Lili dühöngve jött oda hozzánk. 
-Ki kellet fizetni a cipőt.
-Méért???
Kérdeztem meglepetten
-Mert kitört a sarka.
-Sajnálom...
-Nem a te hibád...Amúgy hogy  vagy??
-Fáj a bokám,szerintem kibicsaklott
-Ez király!!
Kezdett fel-alá járkálni idegesen.
-Hívok egy Taxit
Jelentette ki Scott.
-Én pedig hívom anyumat mert ápoló
Mondta Chris.
-Én pedig összeszedem a ruhákat.
Jelentette ki Lili
-Na szóval 10 perc múlva itt a Taxi
Jött vissza Scott.
-Anyum meg várja Enikőt.
Állt Scott mellé Chris.
-Valaki segít akkor a szatyrokat levinni??
Kérdezte  Lili
-Én Enikőt viszem 
Jelentette ki Chris
-Akkor Scott te segítesz nekem!!Ezeket kell levinni...
-Ezt mind??Ez komoly??
Hitetlenkedett Scott
-Sok sikert tesóó!!Mi mentünk.
Emelet fel Chris.Le vitt a mozgó lépcsőn és a Taxi anyós ülésére beültetett.10 percig vártunk Liliéket,de nem jöttek a sofőr már ideges volt.
-Ha 2 perc múlva nem indulunk el az plusz pénz,mert így csak az időmet lopjátok.
-Itt lesznek
Válaszolt helyettem Chris
-Rendben
5 perc után a taxis idegesen mozgolódott a volán mögött és még idegesebben kezdett beszélni.
-Gyerekek elhiszem,hogy ez jó móka meg ilyenek,de nekem dolgoznom kell.Szálljatok ki mert ez így nem fog menni.
-Higgye el én már kiszálltam volna,ha kitudnék.
Válaszoltam én is idegesen
-Szerinted én ezt elhiszem??
-Vajon mér hozott le Chris az ölében,ha tudok járni??
-Nem tudom,de ne szórakozzatok!!
-Már jönnek is!!Ki tudja nyitni a csomagtartót??
Kérdezte Chris
-Remek,megyek
Mondta idegesen a taxis
-Mit csináltatok ennyi ideig??
Kérdezte Chris idegesen
-Ezt a sok szar cipeltük le.
-Először is nem szar és másodszor meg te hisztiztél.
Vágott vissza Lili Scottnak.
-Nem hisztiztem,csak nem tudom felfogni minek kellenek ezek!!
-Ha lány lennél tudnád!!
-DE NEM VAGYOK AZ!!
Kezdett el kiabálni Scott.
-FEJEZZÉTEK BE!!!VAN MÁS BAJUNK IS!!
Kiáltottam  rájuk. A Taxis nagy nehezen begyömöszölte a szatyrokat a csomagtartóba,Lili és Scott beszálltak hátulra.Chris utasítgatta a taxis hogy merre menjen.Hamar oda értünk.Chris egyből kisegített a kocsiból és az anyukájához vitt aki egyből megvizsgált.Lili és Scott kint maradtak és vártak.
Szerintetek mi baja Enikőnek???És hogyan jutnak majd haza??




5 megjegyzés: