2012. szeptember 30., vasárnap

14.fejezet-Életem legrosszabb napja

Itt a 14.fejezet Jó olvasást!! és Osszátok a blogot meg komizzatok:))
Lili szemszöge:Chris gyorsan kivette Encit a kocsiból és bevitte a rendelőbe. Én és Scott  a taxist intéztük.
-500 euró Less
-Oké....egy pillanat
Mondtam a táskámban turkálva.
-Nekem csak 300-am van..Scott??..Neked mennyid van??
-Megnézem.
Válaszolta félig a zsebében turkálva.
-Nekem csak 100-am
-Ajjhh...Add ide
Nyújtottam oda a kezem.
-Tessék!!Csak 400  Eurónk van.
-Ez így nem tisztességes!!Vagy kifizetitek a maradék 100-at vagy hívom a rendőröket!!
Kiáltott ránk az alapból is ideges taxis.
5 perc töprengés után megfogtam Scott kezét és a Taxis kezébe nyomtam a pénzt,majd elkezdtem szakadni,még gyorsan visszakiáltottam neki.
-Ennyink van!!Örüljön,hogy ennyit kapott!!VISZLÁT!!
-HOVA MENTEK??
Üvöltött utánunk a Taxis.
-MAJD LEGKÖZELEBB VISSZAFIZETJÜK!!
Válaszolt helyettem Scott.
A taxis gyorsan utánunk iramodott és majdnem beért minket,de Scott gyorsan lefordult az egyik utcán és az egyik emeletes ház nyitott ajtaján befutott,egészen a 2.emeletig.
-Mi....van....ha....megtalál....minket....vagy...fel...jelent...??
Kérdeztem  nagy levegőket véve.
-Reméljük nem tesz ilyet,és ha megtalál akkor betöröm az orrát.
-Okés...
-Amúgy honnan jött ez az az ötlet hogy elfussunk??
Kérdezte nagyra nyílt szemekkel.
-Nem ....tudom....megijedtem...
Válaszoltam még mindig lihegve.
-Heheee...:)
Nevetett ki
-Most mit nevetsz??
Kérdeztem idegesen
-Semmi lényeges,de ugye te jól vagy??
Kérdezte és átkarolt.
-BASSZUS!!!
-Mi az??
-A kocsiba maradtak a ruhák!!
-ÉÉss??
-MI éss??
-Mit kezd egy férfi a női ruhákkal??
-Semmit,...de...
-Igen??
-Sokba kerültek.
-Majd veszel másikat
Próbált nyugtatni
-De nem az én ruháim!!
-Akkor majd Enci vesz újakat
-De....de...
-Nyugii..
Mondta megnyugtató hangon és magához ölelt.
Jó 10 percig simogatta a hátamat hogy lenyugodjak.Hirtelen felnéztem rá.
-Itt a telód??
-Igen,mért??
Kérdezte meglepetten.
-Felhívnám apumat,ha nem gond.
-Dehogy gond,tessék nyújtotta felém a Black Berryjét.
-Köszi:)
Mosolyogtam rá és kivettem a kezéből.Gyorsan bepötyögtem apu számát és már hívtam is.Apu egyből felvette a telefonját,én elmondtam neki mi a helyzet és mondtam neki hogy a kórháznál találkozunk fél óra múlva.Kinyomtam és a telefon hátterét néztem.
-Ő ki??
-Az öcsém és a legjobb lány haverom
-Aranyosak
-Köszi
Mosolygott rám az eszméletlenül aranyos és ellenállhatatlan mosolyával
-Amúgy most hol vagyunk??
-Egy házban!!
Nevette el magát
-UUUUh...na ne mond!!
-De mondom
-De most komolyan??
-Nem tudom..mért??
-Mert apum értem jön és vissza kéne találni..
-Oké akkor induljunk...
Pattant fel a földről és feljebb húzta az amúgy is a fenekén lógó nadrágot.Már jó egy órája sétáltunk és nem találtuk a kórházat amikor kifakadtam.
-ELTÉVEDTÜNK!!
-Dehogyis!!
-De igen!!Mért te tudod hol vagyunk??
-Nem ,de megoldjuk!!
-Engem otthon kinyírnak!!
-Nyugi megoldom..oké??
-Rendben
Mosolyogtam rá egy  szerintem idétlenül kinéző erőltetett mosollyal.Tovább sétáltunk egy 30 perc után megláttam a kórházat előtte apu kocsiját Christ,Encit és valami ismeretlen alakot.Gyorsan oda szaladtam apuhoz aki már nagyon ideges volt.Épphogy meglátott máris ordítani kezdett velem.
-MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL??ITT HAGYOD ENIKŐT EGY IDEGENNEL ÉS TE LELÉPSZ HETYEGNI EGY SZINTÉN IDEGEN FIÚVAL ÉS HA EZ MÉG NEM LETT VOLNA ELÉG MÉG EGY ÉS FÉL ÓRÁT IS KÉSEL!!
-Dee...Apaa nem szándékosan hagytam itt és...
-NINCS DE!!ÉS MAGYARÁZAT SE!!NAGYOT CSALÓDTAM BENNED!!!ÜLJ BE A  KOCSIBA ÉS EGY HANGOT SE!HALLJAK!!
Kimondta a rettegett "Csalódtam benned" szó. Már nem bírtam tovább és elsírtam magam.
-De.....
-NEMM NINCS DE!!ÉS NEM MEHET SEHOVA!!!ESZEDBE SE JUSSON ÉS MOST BEFELE!!
-Meg sem hallgattál!!
Szipogtam és beszálltam a kocsiba.Enci már bent ült a hátsó ülésen gipszel a lábán.Még meg akartam kérdezni,hogy hogy van és hogy mi történt,de apu már szállt is be a kocsiba.Egész úton meg sem szólalt..és magyaráztam neki hogy miért késtem,de még be sem tudtam fejezni amikor megint el kezdett kiabálni.
-NEM HAT MEG SEM A SÍRÁSOD SEM A BOCSÁNAT KÉRÉSED!!NEM MEHETSZ SEHOVA!!A KONCERTRE SE ÉS A FIÚKHOZ SE!!
-DE...
-MONDTAM MÁR NINCS DE!!
Emelte fel a kezét.Éppen a kocsi felhajtón voltunk amikor meguntam a veszekedést és kiszálltam a kocsiból és felmentem a szobámba és ki sem jöttem onnan.
Szerintetek mi van vagy lehet Lili és Scott között??Lili apuja eltúlozta a dolgokat vagy rendesen cselekedet??Remélem tetszett a
 rész!!Léci komozzatok és hozom a kövit:))


2 megjegyzés: