2012. november 2., péntek

15.fejezet 2.rész - A fotózás


-Megjöttem! Nem kell mostmár idegeskedni a sztár befutott! -rontott be a szobába Harry Styles!

Na ne! Ő lesz a partnerem?! -Hol van az a csinos modell csajszi akivel fotózkodni fogok? Valaki mutasson rá. -vigyorgott, egészen addig, amíg a fotósunk tudtára adta, hogy én vagyok az a csini modell.

-Lili? -nézett rám ledöbbenve.


-Szia Harry, rég találkoztunk. -intettem neki, s zavartan lehajtottam a fejemet.
***
-És akkor most mutassatok egy kis szenvedélyt ha kérhetem jó? -adta az instrukciókat a fotós Giuseppe  -Harry öleld át Lilit, és nézz rá úgy, mintha kívánnád.

-Az nem lesz nehéz.. -suttogta Harold, miközben tette a dolgát, én pedig beharaptam az alsó ajkam, s huncutul néztem rá.


-Jó, jó! Nagyon ügyesek vagytok ez az! -Igaza volt Harry-nek, nem volt nehéz alakítani, hogy kívánom őt, mert egy év alatt rengeteget változott, és elég.. szexi lett. De ő még mindig csak egy barát. 


x Harry Szemszöge x


Amikor megláttam Lilit abban a lila kis ruhában, még a lélegzetem is elállt, hihetetlenül gyönyörű lett..nem mintha eddig nem lett volna az, de naa.. változott. 

Vonásai nőiesebbek lettek, csinosabb is lett. Még mindig szeretem.. bár nehéz bevallani, egy percre sem feledkeztem meg róla. 

A fotózás jól telt vele, jó volt újra a közelében lenni, és az még jobb volt, hogy egy párt kellett alakítanunk. 


-Lili! -szóltam utána miután végeztünk, mert azonnal elviharzott.


-Igen? -fordult meg lassan. -Mit akarsz Harry?


-Hogy döntöttél? Eljösz a koncertre ugye? Kérlek. -fogtam meg a kezét, amit elhúzott.. Nem esett valami jól. 


-Nem tudom..nem tartom túl jó ötletnek..tudod, Perrie és Zayn miatt.. Nem szeretném nézni ahogy nyalják-falják egymást. -hajtotta le a fejét, szép szemeiben könnyek gyűltek.


-Hééj. -Töröltem le egy könnyet szeme sarkából. -Ne sírj, miattuk főleg ne. -Az is rosszul esett, hogy még mindig Zaynt szereti, és esélyem sincs nála, de nem akartam, hogy amiatt az idióta miatt szomorkodjon. 

-De én rontottam el, kitudja ha nem mondom neki, hogy keressen másik lányt és felejtsen el, lehet még mindig együtt lennénk. Távol egymástól, de legalább még szeretne. -csordult ki egyik után a másik könnycseppje. 

Nem mondhattam meg neki, hogy Zayn még mindig szereti, és Perrie csak figyelemelterelésként van neki. 

-Gyere! -húztam be egy sötét szobába, s szorosan megöleltem. Arcát nyakamba rejtve zokogott, nagyon rossz volt így látni őt.  

-Mi lenne, ha megpróbálnánk..féltékennyé tenni őt? -mondtam ki összepréselt szemekkel a szavakat, amelyek csak úgy égették a szívemet. Igaz, hogy szerettem Lilit, és nem akartam más sráccal látni, de azt sem akartam, hogy szenvedjen egy miatt. Szóval inkább látom őt boldognak..még ha az egyik legjobb barátom oldalán is.

-Mi? Ezt hogy érted? -nézett fel rám könnyes szemekkel. -Mit értesz az alatt, hogy tegyük féltékennyé? -szipogott, s összeráncolt homlokkal meredt rám. 


-Gyere el a koncertre, és mondjuk azt a többieknek, hogy együtt vagyunk. Rendezzünk szép kis szerelmi jeleneteket, Zayn ha még egy kicsit is él benne a tavaly nyár, akkor féltékeny lesz, és lehet rájön, hogy igazából te vagy az aki neki kell és nem a Szőke ciklon. 


-Gondolod, hogy ez bevállhat? -nézett rám reménykedve.


-Biztos vagyok benne. -adtam egy puszit feje tetejére, s én is bekönnyeztem. Áldozatokat néha hozni kell..még ha a szíved szakad is meg közben. 


x Lili szemszöge x


Miután lenyugodtam, megbeszéltünk mindent Harry-vel, anyu hazavitt, és egyből felmentem a szobámba . Egyedül kellett lennem, gondolkozni akartam. 

Biztosan jó ez a terv? Harry azt akarja, hogy menjek el a koncertre, és tegyünk úgy mindeki eőtt, mintha egy pár lennénk. Nem tudom, hogy elég erős vagyok-e ehhez. 

*Kopp-kopp*


-Igen? Gyere! -kiáltottam ki, mert valaki kopogott az ajtómon. Enikő bicegett be, elég bűnbánó fejjel. 

-mizu? -kérdeztem tőle, s mutattam, hogy üljön le az ágyra.

-Semmi. Igazából..beszélni akartam veled. -ült le, és felpolcolta a törött lábát. 


-Akkor mond. -dobtam neki oda még egy párnát, hogy elég jól legyen a lába.


-Sajnálom a tegnapit. Lili apa nem engedte hogy megmagyarázzam, és velem is kiabált, hogy hogy lehettünk ilyen felelőtlenek, nem tudtam, hogy mit is mondhatnék, teljesen ledöbbentem rajta. Nagyon sajnálom, hogy téged hibáztat az egészért. -arca elgyötört volt, hangja ideges. Igazat mondott.


-Semmi baj. -mosolyogtam rá, s végig simítottam a karján. -És..az az igazság, hogy most nincs is időnk arra, hogy rosszban legyünk. 


-Mert? Mi történt? Tényleg, milyen volt a fotózás? - vigyorodott el, s közelebb csúszott hozzám, fejét ráhajtotta a vállamra.


-Pont erről akartam beszélni valakivel. El se hiszed, hogy ki volt a párom, Harry Styles. 


-Mi? Ez komoly??? -visított fel nővérem. (igen, mostmár nővéremnek hívom, nagyon megkedveltem:) 


-Igen, az, de ne legyél ennyire izgatott, van ám rossz hírem is, tudom hogy tetszik neked Harry. Az a hülye ötlete támadt, hogy tegyük féltékennyé Zayn-t, úgy hogy játszuk el, hogy egy pár vagyunk. Szerinted mit tegyek? 


-Szerintem egyezz bele. 


-Mi? Azt hittem, hogy kiakadsz.. 


-Miért akadnék ki? Tudom, hogy az álkapcsolatokkal járnak csókok és kedves szavak is, de bízom benned, hogy te Zayn-t szereted és nem Harry-t, és remélem, ha visszaszerzed Zayn-t, összehozol Harryvel. -mosolyodott el, adott egy cuppanóst az arcomra, maj kibicegett a szobámból. 


-Köszönöm Enci. -suttogtam csak úgy magamban, s nehéz szívvel a telefonom után nyúltam.


*PhoneBook --> Harry Styles --> calling..*  To be continued. :)


Komikat kérek, szerintetek hogy fog Zayn reagálni Lilire és Harryre??? :DD

xoxo: Fabii :) x

2 megjegyzés:

  1. nagyonállatezarész:DD♥ izgulok h mi lesz, nagyon várom és kik*rtjól írsz:)
    szentem Zayn féltékeny lesz de csak magában és Harrynek fájni fog egy kicsit de aztán találkozik Encivel és már rendben lesz viszont kiszeret Liliből és így nem tudja majd játszani Zayn rájön és mérges lesz de aztán kibékülnek és happyend. legalábbisszentem xd♥

    VálaszTörlés
  2. Köszii, örülök, hogy tetszik :DD ♥♥
    Jó volt a te változatod is, de a fejemben nagyjából már megvan, hogy mi hogy lesz, és lehet, hogy ér majd meglepetés :))
    xoxo: Fabii :) x

    VálaszTörlés