2012. november 5., hétfő

16. fejezet - Az akció kezdete


Mivel az előző fejezethez kaptam egy komit (mégegyszer köszönöm IR*) úgy döntöttem, hogy jó hosszú részt hozok most nektek  ;) 

-Miért akadnék ki? Tudom, hogy az álkapcsolatokkal járnak csókok és kedves szavak is, de bízom benned, hogy te Zayn-t szereted és nem Harry-t, és remélem, ha visszaszerzed Zayn-t, összehozol Harryvel. -mosolyodott el, adott egy cuppanóst az arcomra, majd kibicegett a szobámból. 

-Köszönöm Enci. -suttogtam csak úgy magamban, s nehéz szívvel a telefonom után nyúltam.

*PhoneBook --> Harry Styles --> calling..*  To be continued. :)
***
Másnap korán reggel felkeltem, s apám tiltása ellenére elmentem otthonról futni.
Fülhallgatóval a fülemben futottam át a parkon, amikor Harry hívott

-Mond -váltottam át sétára, miközben felvettem a telefonomat.

-Oké, gyere a Bercy Stadion (Párizs, FR) hátsó bejáratához este 7re, mi 6tól próbálunk, a koncert pedig 8kor kezdődik. Magaddal hozhatod egy barátnődet is. -hadarta el Hazza.

-Tegnap este nem tudtad volna mondani, hogy ma lesz a koncert, és itt Párizsban?! Akkor ki se mozdultam volna a lakásból. -álltam meg hitetlenkedve. Azt hittem, lesz még pár napom felkészülni. 

-Amit küldtünk levelet, benne van a koncert időpontja, de ezek szerint el sem olvastad. -szomorodott el a hangja.

-De! De, elolvastam, csak mostanában sok mindent kell észben tartanom, és kiment a fejemből, hogy ma van. -hazudtam gyorsan, s átrohantam az út túloldalára.

-Ja értem. -hallatszott a hangján, hogy mosolyog.

-Jó reggelt, egy Vogue-t kérek. mondtam az eladónak a kis bódéban, aki amint kifizettem, át is nyújtotta a divat magazint. -Köszönöm.

-Te olvasol ilyeneket? -kúszott feljebb vagy két oktávval Harry hangja.

-Olyan nehéz elhinni? -nevettem fel reakcióján. Jó volt vele ennyi idő után gondtalanul beszélgetni.

-Őszintén? Az! -nevetett most már ő is.

-Harry, akkor találkozunk 7kor jó? De most le kell tennem. -mondtam, mikor megláttam a felém igyekvő Scott-ot, aki vad integetésbe kezdett. Mosolyogva visszaintettem neki.

-Oké, akkor 7kor, és ne késs!

-Szia. -szakítottam meg a hívást. -Scoooot, te meg hogy kerülsz ide? -öleltem át vigyorogva.

x Harry szemszöge x

-Oké, akkor 7kor, és ne késs! -mosolyodtam el, ám mosolyom hamar le is hervadt.

-Szia. -éééés kinyomta. Meg se várta, hogy elköszönjek.

-Na Harry, kivel folytattál ilyen érdek feszítő beszélgetést? -ült le mellém Louis.

-Senkivel. -ráztam a fejemet, s beleittam a poharamba, de a tartalmát egyből ki is köptem a mosogatóba.

-Liaaaam! -kiabáltam.

-Mi van? -sétált ki halál nyugodtan az említett a fürdőből. 

-Amikor megkértelek, hogy készítsd el a reggeli ébresztőmet, a dupla csokis kakaómra gondoltam, és nem erre a szennyre. -öntöttem ki az egész kávét a mosogatóba.

-Mi bajod a kávéval? -töltött belőle magának egy bögrével.

-Harry utálja a kávét. -tájékoztatta Louis Liam-et, aki egy egyszerű váll rántással elintézve bement a Niall-el közös szobájába. 

-Komolyan néha olyan, mintha csak 2 hete, és nem 2 éve élnénk szinte együtt. -ráztam a fejem, miközben belekezdtem a kakaóm készítésébe. 

-Szóval kivel is beszéltél? -nyújtotta oda Tommo a kakaó port, miközben é 3 kocka csokit tördeltem bele egy bögrébe, majd felöntöttem tejjel és beraktam a mikróba. 

-Mondom, hogy senkivel. -támaszkodtam neki háttal a pultnak.

-Nem tudhatom, hogy kit hívtál meg a koncertünkre? Ugyan már! A legjobb barátod vagyok, nekem elmondhatnád. -mosolygott rám.

Mivel senki nem volt a közelben, úgy döntöttem, neki mondom el először, hogy "együtt vagyunk" Lilivel.

-Lilit hívtam meg. Tudod egy ideje már felvettük egymással a kapcsolatot, és háát..

-Együtt vagytok? És én nem is tudok róla? Mióta tart ez?! -akadt ki..

-Igen, de csak mert nem akartuk, hogy Zayn megtudja, de most elérkezettnek láttuk az időt, hogy ne kelljen tovább titkolóznunk. -hazudtam mint a vízfolyás. 

-Mióta tart? -mászott bele Lou az arcomba összeszűkített szemekkel.

-4 hónapja. -vigyorogtam bocsánat kérően.

-Menj a fenébe Harold! -vágta be a műdurcit, majd vissza ment a szobánkba, hogy kiválassza a ma esti ruháját.
*pitty-pitty-pitty* Közben pont kész lett a kakaóm. 

x Lili szemszöge x

-Apád komolyan ennyire kiakadt? Nem semmi. -nézett rám tágra nyílt szemekkel Scott, miután beültünk egy kajáldába, s elmeséltem neki apám reakcióját.

-Komolyan. -nevettem rajta. -A legjobb az egészben, hogy ma este nagyon el kéne mennem a Bercy Stadionhoz, de fogalmam sincs, hogy hogy fogok kilógni.

-Kérd meg anyudat, hogy foglalja le valamivel apádat. 

-Még meggondolom. -kaptam be egy sült krumplit, s tekintetem a falon lévő órára tévedt. -Úr isten! Már ennyi az idő, rohannom kell, bocsáss meg. -ugrottam fel az asztaltól, s már mentem is volna, ha Scott nem ránt vissza a csuklómnál fogva.

-Holnap velem vacsizol?

-Persze, +44574092352, majd hívj. -diktáltam le neki a számom, majd rohantam is haza. 
***
-Jó reggelt -estem be a bejárati ajtón, majd a konyhába mentem, ahol anyu és Enci reggeliztek.

-Neked is, merre jártál kincsem? -kérdezte anyu, míg Enikő fél vállról dobott egy "csövi'-t. 

-Futni voltam -ültem le az asztalhoz, s tettem két szelet vajas pirítóst a tányéromra. -Apa még fel sem kelt? -kérdeztem, miközben juhar szirupot öntöttem a pirítósokra.

-De. Hajnali 3kor indult a gépe Los Angelesbe. -ivott bele anyu a teájába, én pedig majdnem elejtettem a kést, ami a kezemben volt.

-Mennyi időre ment?

-1 hónapra. -kacsintott rám Enci.

-Na, eldöntöttétek már, hogy miben mentek a koncertre? -vigyorgott anyu, nekem meg tátva maradt a szám.
***
Végül ezt a rózsaszín virágmintás ruhát vettem fel:

Encire pedig nagy nehezen rá imádkoztuk ezt:

Anyu 7 előtt 5 perccel tett ki minket a stadionnál. Megbeszéltük, hogy majd ha haza akarunk menni hívunk egy taxit, elköszöntünk, majd a hátsó bejárat felé vettük az irányt.

-Gondolkoztál már azon, hogy hogy fogsz köszönni Harry-nek? -kérdezte Enikő, ezzel rámhozva a szívbajt.

-Még nem.. Szerinted mit kéne tennem? -estem kétségbe.

-Szerintem hagyd, hogy Harry vezessen. -nevetett fel testvérem, s jókedve rám is átragadt, s vigyorogva léptünk a bazi biztonságihoz.

-Nevetek? -kérdezte unottan. 

-Lili, és Enikő Gray.

-Igen, Lili Gray van, de Enikő nem szerepel a listán.

-Harry azt mondta, hogy akárkit hozhatok magammal, nem lesz gond. -mondtam magabiztosan, mire az őr rövid gondolkozás után mindkettőnket beengedett.

-Így kell ezt. -vigyorodott el Enci, majd elindultunk a hosszú folyosón, feltehetőleg a színpad felé. 

-Te én nem látok ismerős arcokat, csak egy csomó izééét. 

-Izééét? -néztem Enikőre, s majdnem kitört belőlem a röhögés, amikor megláttam egy barna alapon szőke hajú srácot.

-Andyyyy! -kiáltottam, s elindultam felé, magam után húzva a meglepett Enikőt.

-Lili? -nézett rám hatalmas szemekkel, s mikor odaértem, már tárt karokkal várt. -Jó téged újra látni! -szorongatott meg, én meg őt. 

-Téged is. Had mutassam be a tesómat, Encit. -mutattam rá, ő pedig nagy mosollyan az arcán mellém lépett.

-Enikő Gray. 

-Szia, örülök, hogy megismerhetlek. -húzta magához őt is, Enikő pedig megilletődve, de visszaölelt. -Én Andy Horan vagyok, Niall ikertestvére. 

-Niall-nek van ikertesója? -nézett hülyén az én nem iker, de tesóm.

-Nem sokan tudnak róla. -kacsintottam rá. -Héé, hol van a többi idiot? 

-Két perc múlva fejezik be az utolsó megbeszélést. -nézett Andy az órájára. -Viszont bocsi, de mennem kell, Rikki már várja a kóláját.

-Rikki is itt van? -vontam fel az egyik szemöldököm. 

-Igen, még mindig együtt vagyunk. Majd még látjuk egymást, sziasztok. -intett, és eltűnt egy ajtó mögött.

-Na akkor most megismerhetem az igaziakat? -kérdezte Enikő, én pedig bólintottam. Elindultunk a színpad felé, ahol megpillantottam őket. 

Niall, Liam, Louis, Harry..és Zayn. Istenem milyen régen nem láttam őket, a szemeimbe majdnem könnyek gyűlnek, ha Enikő nem lökdös meg. 

-Mi van? 

-Ki az a szőke liba? -mutatott egy magas lányra, aki éppen Zayn haját túrta, majd adott a nyakára egy puszit. 

-Azt hiszem..Perrie. -mondtam mereven, majd a nevemet hallottam. 

-Liliiiiiiiiiii! -Ordított (!!!) Louis, ezzel mindenki figyelmét rám terelve. Niall vigyorgott, Liam magához híven eleresztett egy félmosolyt, Louis őrjöngött (hozzáteszem elkezdett felém rohanni) Harry szintén vigyorgott, míg Zayn döbbenten figyelt...ééés Becsapódááááás.

-Louis! Sziaa . -nyögtem ki nagy nehezen, miközben éppen a csontjaimat összetörő öleléssel ajándékozott meg, aztán még egy puszit is kaptam tőle. 

-Szia, mizujs veled, annnnnnyira régen láttalak. Ó! Ki a barátnőd? -mosolygott rá.

-Enikő vagyok, de csak Enci. Lili testvére. -ölelték meg egymást. 

-Én meg Louis vagyok, de hát gondolom ezt tudod. 

-Louis, mi lenne, ha hagynád szóhoz jutni Lilit? -jött oda a többi srác is, s kelt hősiesen védelmemre Liam. 

-Ja persze mond. -bökött meg Lou. 

-Srácok...imádlak titeket. -vetettem magam közéjük, s kaptam tőlük egy csoportos ölelést, amiből Zayn meg a cicája kimaradt. 

-Szia édes. -lépett oda mellém vigyorogva Harry, (miután mindenki elengedte a másikat) átkarolta a derekam, s ajkait az enyémekre nyomta, majd résnyire nyitotta őket, s kicsit megszívta az alsó ajkam. Visszacsókoltam, nem volt mit vesztenem.

-Szia Harry. -túrtam bele a hajamba, körülöttünk mindenki síri csöndben meredt ránk, csak Enci és Louis mosolyogtak. 

-Ti..együtt vagytok? -mutogatott Perrie, ezzel megcsillogtatva rekedtes hangját. (ami kár, hogy nem hallatszik amikor dalra fakad) (amúgy imádom a hangját, csak a személyiségével vannak problémáim xd -szerk.megj.)

-Együtt. -mosolygott le rám Harry, én meg fel rá.

-Meg bocsátotok? Ki kell mennem még a koncert előtt enni valamit. -viharzott el mellettünk Zayn, olyan közel, hogy neki is ment Harrynek. Meglepetten néztünk utána. 

-Gratulálok nektek srácok. -mosolygott Perrie is, majd gondolom Zayn után rohant. Nem foglalkoztam velük, bár láttam Zayn-en, hogy féltékeny, és szerettem volna megnyugtatni, hogy igazából őt szeretem, élveztem a helyzetet..had szenvedjen kicsit ő is.

-Harry, bemutatom a tesómat, Enikőt. -húztam magam mellé Encit, aki csábosan mosolygott amikor Harry ránézett.

-Szia. -köszönt.

-Hellóóó. -nézett nagyokat a göndör, gondolom megtetszett neki Enikő, ezért lábujjhegyre álltam, s bele suttogtam a fülébe.

-Csigavér, amint az akciónknak vége, a tiéd lehet. -s nyomtam egy puszit az arcára, miközben ő elégedetten mosolygott.

*To be continued..

Na mit szóltok? :D Szerintetek mi fog történni a koncert alatt, és az utána következő bulin? (ahol elég sok pia lesz..megjegyzem..:)
Komikat kérek most is:) 

xoxo: Fabii :) x

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó *-* ♥
    Tegnap nem engedett komizi..:// ♥
    Hamar kövit...: 333

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm♥
    Engem meg telóról nem enged, ezért válaszoltam most..:||
    Hozom amint tudom :))
    xoxo: Fabi

    VálaszTörlés