2012. november 11., vasárnap

17. fejezet - Wilde Partying


Na Hali :D
Sokat gondolkodtam, hogy miként írjam ezt a részt, igen megszenvedtem vele. Hope you'll like it :)

***
A maradék egy órában a fiúk még elénekelték pár számukat, aztán megkezdődött a koncert.
- Sok sikert Édes. –váltott egy gyors csókot Zarrie. (Zayn+Perrie) –Hajrá! –ugrált vigyorogva Perrie, amint a fiúk felvonultak a színpadra. A tömeg őrjöngött, s csak nem akarta abba hagyni a One Direction kántálását.

-Na srácok készen álltok egy oltári bulira? –beszélt a mikrofonba Harry. *sikítás*

-Akkoooor. Mit szeretnétek hallani? –kérdezte Niall. *WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL!..I WISH!..UPP ALL NIGHT!..LIVE WHILE WE’RE YOUNG!* hallatszott összevissza.

-Akkor kezdjük! –kiabált Liam, s az összes srác hátrébb állt kicsit, egy vonalba, s felcsendült az oly’ jól ismert kolomp..
***
-Királyak voltatok srácok. –támadta le a fiúkat Enci a koncert végeztével.

-Köszi. –karolta át Liam, s rávigyorgott.

-Bébi! -kiáltott fel Perrie, s Zayn nyakába ugrott aki elejtett egy kelletlen mosolyt. -Isteni voltál. -nyomott egy csókot szerelmem ajkaira, aki hihetetlen módon, de nem viszonozta.

-Bocs kicsim, de fáradt vagyok. Hagyj egy kicsit jó? -húzta a száját, Perrie pedig ledöbbent. Ahogy én is. Egyáltalán nem látszott fáradtnak, inkább csak zavartnak.

-Jó..jó, persze. -mosolygott Perrie, de ez csak álca volt, belül majd fel robbant.

-Kösz. -puszilta meg az arcát Zayn, majd elrohant valahova.

-Hééé -kapott fel hirtelen valaki, s akkor megláttam azokat a mindig mosolygós kékeszöld szemeket. -Na milyen volt? Élveztétek ugye?

-Persze Harry, olyan csodásak vagytok a szinpadon, mint én..a földön. -nyomtam meg az utolsó szót, ő értette a célzást, és letett.

-Bocs édes, csak fel vagyok pörögve. -adott egy puszit. 

-Nembaj, örülök, hogy boldog vagy. -mosolyogtam, a többiek pedig oooo-ztam egyet, ezzel kinyílvánítva milyen cukik vagyunk. Hát én nem így gondoltam. Ez csak is kizárólag munka. A részemről, és remélem mostmár Harry részéről is az, hogy találkoztak Encivel.

-Let's Party! -kiáltotta el magát Niall, s a kis társaságunk röhögve kezdett el rohanni kifelé, ahol egy limuzin várt minket, ami egy csodálatos szórakozóhelyre fuvarozott. 

-Be fognak ide minket engedni? -kérdeztem a mellettem jövő Louistól, ő pedig vigyorogva Harry felé biccentett a fejével.

-Haz' elintézi, nyugi. Ő mindig idejár, szinte törzsvendég. 

-Okéé. -bámultam Harry-t, aki odasétált a bejárathoz, ő utána meg mi. 

-Harold! -pacsizott le vigyorogva a biztonsági ember az emítettel. -Hány fő lesz? -pillantott ránk, s rögtön vissza Harryre.

-Én, Lili, Enikő, Louis, Niall, Liam, Zayn és Perrie. Ez így 8. Nyolcan leszünk Jake. -mondta Harry, majd utat engedtek nekünk. 

-Wooow. -Néztem körül odabent. Mindenféle színek villogtak, az emberek extázisban táncoltak, sosem voltam még ilyen helyen.

-Na, mit kérsz Lili? -kérdezte Niall, amikor leültünk egy kanapéra, amivel szemben egy üveg asztal volt, a túloldalán pedig még egy asztal. ülésrend jobbról balra : Enikő, Niall, Én és Zayn, aki fogalmam sincs, hogy került mellém, a másik kanapén pedig: Encivel szemben Harry, mellette Louis, Liam, majd Perrie. 

-Öö..nem is tudom. Mondjuk egy California Dream-et és egy El Dorado-t. -mondtam a pincérnek aki felvette a rendelésünket. -Te meg mit röhögsz?! -fordultam Zaynhez, aki köhögésnek próbálta álcázni nevetését.

-Előre látom, hogy nem lesz jó véged. Kifogtad a két legütősebb piát. És gondolom ezelőtt sosem ittál, nem ártott volna valami light-osabbal kezdeni. -kacsintott, majd kért egy Black Russian-t.
***
Két perc múlva hozták is az italjainkat, letettek elém két poharat. Zayn-nek igaza volt, még sosem ittam, és most féltem.

-Na akkor koccintsunk. -kiáltott Louis, gyosan kellett döntenem, hogy melyiket igyam először. -Mindegy melyiket választod, szinte ugyanazok a hozzávalóik. -mondta Zayn úgy, hogy csak én halljaim, én pedig felkaptam azt, amiben cseresznye volt gondoltam az nem olyan erős, majd mind a 7-en koccintottunk.
Csak heten, mert Liam nem ihat.


-Liam. -néztem egy nagyot, mikor a mai este folyamán már nem tudom hanyadszor néztem rá. -Te levágattad a hajad?! -kiáltottam, egyrészt a hangos zene miatt másrészt a meghökkenés miatt. Ő csak vállat rántott, nekem pedig egy percre elkalandoztak a gondolataim, s nagyot kortyoltam italomból.

-Uuuu. -csuktam be a szememet, s szorítottam össze a számat. -Ez erőőős. Mi van ebben? -kérdeztem, s Zayn nagy örömmel válaszolt, amit a kék löttyöt iszogató Perrie nem nézett jó szemmel.
-Nagyrésze Tequila, ami még nekem is sok nem hogy neked.

-Irány táncolni. -Fogta meg a kezemet Harry, s a táncparkettre rángatott, esélyem sem volt letenni az italomat, olyan gyors volt.

Felém fordult a tömegben, s elkezdett táncolni, meg kell mondjam nagyon szexi volt. Hátat fordítottam neki, s elkezdtem a csípőmet jobbra ballra tekerni, közben kezemmel néha végig simítottam magamon, vagy épp a hajamat dobtam hátra. Kezdett hatni a pia, és hát eléggé jó kedvem lett tőle, így még ittam belőle és még és még. A végén az egész pohár tartalmát legurítottam, a pohár pedig leesett a földre, és eltört, de nem nagyon foglalkoztam vele. A fények mégjobban villlogni kezdtek, a hangok felerősödtek, csukott szemmel tekeregtem, s megéreztem hogy Harry szorosan mögöttem táncol, fenekemet ágyékának dörzsöltem, mire kezei átulról átkaroltak, s hasamra fonódtak. Még közelebb kerültem hozzá, így már éreztem, hogy férfiassága merevedni kezd. Teljesen hozzápréselődtem, ajkaimra széles mosolyt varázsolt az alkohol bódító hatása.

-Gyere. -lehelte fülembe a szavakat Harry, majd húzni kezdett fel egy lépcsőn, amit eddg észre sem vettem. Egy félhomályban lévő folyósóra értünk, ahol Harry nekinyomott a falnak, s megcsókolt. Vadul téptük egymás ajkait, s közben Harryről lekerült a felsője is. Benyitottunk egy ajtón, s egy szobában találtuk magunkat, aminek a közepén egy hatalmas ágy volt, Harry becsukta az ajtót, s ismét nekem esett. Haját túrtam miközben csókolóztunk, majd megérkeztünk az ágyhoz, lefektetett, és ráült a csípőmre. Lehajolt hozzám, s a nyakamat ezernyi csókkal kezdte behinteni, én pedig halkan felsóhajtottam az érzéstől, s kezemet kockás hasára tapasztottam. Egyre lejjebb haladt, amikor a mellkasomnál megállt egy pillanatra, lenéztem, s a pánt nélküli ruhámat kezdte el lehúzni rólam. Megemeltem a csípőmet, hogy teljesen megszabadítson a ruhától. Összenéztünk amikor Harry eldobta a textilt, én huncutul felnevettem, ő pedig kaján vigyorral az arcán mászott újra fölém, észre sem vettem, hogy magát is megszabadította a ruháitól, s már csak egy boxer van rajta, míg rajtam egy bugyi meg egy melltartó. Újra csókolózni kezdtünk, amikor hirtelen felugrott, s magára kapkodta ruháit. -El ne menj, két perc és itt vagyok. -mondta, s kiviharzott az ajtón.

Most meg mi baja?  Az alkohol teljesen elvette az eszemet, őrülten kívántam valakit, s azt is tudtam, hogy kit. De őt nem lehet..

Már 5 perc is eltelt, és Harry sehol vissza vettem a ruhámat, s kimentem a folyosóra, onnan le a lépcsőn, vissza az asztalunkhoz.

-Niall nem láttad Harry-t?! -kiabáltam neki, ugyanis benne is volt már, és az istenért sem akart rám figyelni. -Azt hiszem fel ment..de hát vele voltál nem? ..vagy a csajnak fekete haja volt? -ráncolta össze homlokát. Nem is tudom. -ezzel elintézte, s belevetette magát a tömegbe. Én csak álltam ott mint valami idióta. Harry egy másik lánnyal van! Nem akartam lent maradni, elegem lett a buliból, ezért visszamentem a szobába, ahol 10 perccel ezelőtt olyan nagyon akart engem. Lefeküdtem az ágyba, s a helyzet olya..nem is tudom milyen volt, de fájt..még akkor is, ha nem szeretem Harryt.

x Zayn szemszöge x

Hallottam, hogy mit beszélt Niall meg Lili, s úgy döntöttem, Lili után megyek. Nem voltam részeg, semmi kedvem nem volt a bulizáshoz, Perrie is eltűnt valahova.
Amikor a folyosóra értem, még pont láttam, hogy melyik szobába megy be Lili. Oda siettem, s benyitottam.
Teljesen sötét volt, így vártam pár másodpercet, hogy a szemem hozzászokjon a fényhez, majd az ágyon egy alakot pillantottam meg, akinek rázkódott a válla.

-Héj..Lili. -szóltam halkan, s oda másztam hozzá. Végigsimítottam derekán, ő pedig zokogva borult az ölembe.

-Hééé..ssss. -csítítgattam, haját simogattam szabad kezemmel, másikkal pedig őt öleltem. Még mindig nagyon fontos nekem, de nem hagyhatom ott miatta Perriet..sajnos nem. Meg hát neki is ott van Harry..aki most bár megbántotta, de lehet, Lili meg fog neki bocsátani.

-Miért csinálod ezt?! -sírta Lili, s arcát nyakamba rejtette.

-Mit miért csinálok? -simogattam tovább.

-Miért vagy itt? És miért ölelsz át? Nem kéne Perrie-vel lenned? -vett mély levegőket, s próbált lenyugodni.

-De, de láttam, hogy ki vagy bukva, gondoltam megvígasztallak, mert ha már nem is szeretjük egymást, mert így van. -bizonygattam inkább magamnak, mint neki. -Attól még ehetünk jóban.

-Köszönöm. -súgta, átölelte csípőmet, s lassan álomba sírta magát.

*To be continued...

Na? Milyen lett? Nem így terveztem, de mondtam, hogy ezzel a résszel megszenvedtem, azt akartam, hogy Zayn-hez kerüljön közelebb, de nem sietem el a dolgokat, és ez lett belőle :ss Nem a legjobb rész, ne haragudjatok :( Ja és még valami..nézzetek be az új blogomba is :)) http://orokke-veled.blogspot.hu/

xoxo: Fabii 

4 megjegyzés:

  1. dejóó..IMMÁDOM!! Köviitt gyorsan!!:))nekem nagyon tetszik:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó, örülök, hogy ez is tetszik :DDDD
      Sietek, amint tudom hozom :)

      Törlés
  2. Nagyon jóó *-*
    Remélem hamar hozod!..:DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm :))
      Remélhetőleg még ma vagy legkésőbb holnap felteszem az új részt :)

      Törlés