2012. november 16., péntek

18. fejezet - Vas' Happenin'?

Halihó! :D Nagyon örülök, hogy vannak új olvasók, és hogy mind a kettő blogomhoz kapok kommentet :))
Köszönöm szépen a szavakat amiket leírtok, nektek 2 perc, de nekem nagyon sokat jelent, hajt, hogy írjam az új részeket, köszönöm!


x Lili szemszöge x
Másnap reggel (gondolom) arra ébredtem, hogy erős fény tör be az ablakon, nem a discoban voltam, hanem egy teljesen más helyen. A falak világosak, a polcon temérdek könyv, a sarokban egymásra dobott ruha darabok, középen egy hatalmas ágy, jobb szélen pedig egy íróasztal, rajta egy szürke laptop. 
Kimásztam az ágyból, s meglepetten vettem észre, hogy valaki átöltöztetett. Egyértelműen egy fiú póló volt rajtam, a sötétkék anyag a combom közepéig ért. 

Ahogy kiléptem a szobából, egy hosszú folyosóra értem, a végén lépcső, gondoltam lesétálok, megnézem mi van odalent. Egy nappalit találtam, velem szemben egy ajtó, ami mögűl vihogás hallatszott.

-Lili, végre, hogy felkeltél. -vigyorgott rám Enikő, miközben palacsinta (?) tésztát öntött a serpenyőre.

-Te öltöztettél át? Ja am jó reggelt! -ültem le Niall mellé, aki már javában tömte a pofáját, közben odaintett nekem. 

-Nem. -nézett rám furán Enci.. -Te amúgy azt sem tudom, hogy hol aludtál. -fordult vissza a palacsintához.

-É uom, Éjn oááa. -magyarázott valamit mellettem a Szőke, de a sok kajától a szájában semmit sem lehetett érteni.

-Niall szívem, mi lenne, ha előbb le nyelnéd azt a cucc-t (gyakori szóhasználatom xd -szerk.megj.) ott a szádban? -dorgáltam le.

-Szóval. -nyelt egy hatalmasat. -Azt mondtam, tudom, hogy hol aludtál. -közölte tök nyugisan, majd egy újabb falatot próbált betömni a pofijába, de kivertem a kezéből, mire ő sértődötten bámult rám. 

-Esetleg el is árulod, hogy hol?
-Ja, persze, Zayn szobájában. -nevetett, majd ismét rávetette magát a kajájára, mi pedig Encivel meglepettem meredtünk egymásra.

-Elment Perrievel, kb 10 perce.. -mondta halkan nővérem, majd elém rakott egy csokis palacsintát. 

-Kösz, nem kérek. -toltam el magamtól, ittam egy pohár friss narancslevet, majd visszamentem Zayn szobájába kicsit körül nézni, végül az ágyon kötöttem ki, ölemben a laptopjával, gondoltam netezek egy kicsit.

Amikor bekapcsoltam a gépet, egy nem várt kép töltődött be rólam, amit még a nyaraláson készített rólam. Az volt a háttérképe.

-Mi a fene? -mosolyodtam el, s közelebbről is megvizsgáltam az ikonokat.. volt egy teljes mappa a nevemmel felcimkézve, benne egy csomó kép rólam, amiket fogalmam sincs, hogy honnan szedett, vagy hogy mikor csinálhatta őket.

-Lili.. -nyitott be az ajtón hirtelen Zayn, én meg ijedtemben majdnem eldobtam a gépet.

-Ööö igen? -néztem rá, s magamban megjegyeztem, hogy milyen jól áll neki a fekete szín. Rossz fiúsabb lesz tőle, és én szeretem a rossz fiúkat.

Nem válaszolt, a laptopjára meredt, s egy hatalmasat nyelve elindult felém, hogy aztán elvehesse tőlem a gépet. -Mond csak ki engedte meg, hogy használd?

-Senki, gondoltam egy kis netezésből nem lehet bajom, de te elmondanád, hogy miért van róam egy csomó képed? -a legjobb védekezés a támadás.

-Mostanában nem volt túl sok időm gépezni, szóval még időm sem volt ezeket kitörölni.. -mondta, majd kikapcsolta a gépet, és leült mellém az ágyra. Kicsit csalódott voltam a válasza miatt, de nem hangzott túl magabiztosnak.

-Ha te mondod. -vontam meg a vállam. -Perrie merre van?

-Ki vittem a reptérre, visszament Los Angelesbe, a Little Mix új klippjének forgatására. Mi a helyzet veled, és Harry-vel? Mióta vagytok együtt, mikor fogjátok a nyilvánosság előtt is felvállalni a kapcsolatotokat?

-Ez vallatás?

-Veheted annak.

-4 hónapja vagyunk együtt, nagyon jól megvagyunk, köszi. És még nem tudom..kicsit tartok a rajongóitoktól, van egy pár mindenre elszánt kislány..

-Ha igazán szereted őt, vállalod a kockázatot, hogy lehet kapsz majd utálkozó leveleket.

-Tudom. -hajtottam le a fejemet. Amikor beleegyeztem Harry ajánlatába, eszembe sem jutott a nyilvánosság, csak Zayn lebegett a szemem előtt, most pedig szembesülnöm kellett a ténnyel, hogy szinte az egész világot át fogjuk verni..

-Amúgy.. mi történt tegnap? Minden kiesett.. vagyis..annyi rémlik, hogy vártam Harry-t, aztán te jöttél..meg valami zavaros beszélgetés Niall-el, egy sötét hajú csajról meg Harryről. -kérdeztem, mert tényleg fogalmam sem volt a dolgokról, nagyon kiütöttem magam.

-Jobb, ha ezt Harrytő kérdezed.. lent van a nappaliban..Menj le hozzá. -mondta, majd twitterezni kezdett a telefonján.

Mielőtt kimentem a szobából, bal vállam felett visszanéztem rá, pont elkaptam azt a pillanatot, ahogy fenekemről tekintetét vissza vezeti telefonjára. Lopva vágtam le egy fintort, majd kiléptem az ajtón.

-Beszélnünk kell. -ültem le Harry mellé, aki a Pokémont nézte a tévében.

-Mond. -motyogta, miközben rám sem nézett, mikor mások nem voltak körülöttünk, nem játszottuk a szerepünket.

-Mi történt tegnap? Nézd, tudnod kell, bármit is tettem, az a pia miatt volt.

-Csókolóztunk, és a dolgok kezdtek felforrósodni.. elmentem valamiért, a következő amire emlékszem az, hogy a nővéreddel csókolózom az egyik szobában. Téged pedig Zayn hozott haza azt hiszem.. gondolom volt valami nem? -kacsintott rám..

-Nem hiszem. -vágtam csalódott képet, majd hirtelen eljutott az agyamig amiket mondott. -Te csókolóztál a nővéremmel?! -emeltem fel kicsit a hangomat.

-Ssssh. -tette a kezét a számra, majd szétnézett. -Tudod nagyon tetszik nekem, és úgy tűnik ez a tetszés kölcsönös.. ne rontsd el jó? titokban had legyek veleeee. -kérlelt bociszemekkel, amiknek nem tudtam nemet mondani.

-Okéé.. csak senki meg ne tudja. -mosolyogtam rá, mire nyomott egy cuppanóst az arcomra, s immár együtt néztük, ahogy Ash és csapata újabb kitűzőket vagy miket szereznek, s Pikachuu villámcsapással sújtja ellenfeleit.

Lassan mindenki le szállingózott, amikor Liam felvetette az ötletet, hogy menjünk el vidámparkba, vagy valahova. Megbeszéltük, hogy este 7kor el is megyünk éjszakai vidámparkba, de előbb vigyen engem meg Encit valaki haza, mire Louis önként és dalolva szolgálatunkra jelentkezett.

***

Miután hazaértünk, mindent elmeséltünk anyunak, és beavattuk a Zayn-es tervünkbe is, ám azt az aprócska részletet kihagytuk a sztoriból, hogy alaposan beb*sztunk mind a ketten, és ugyanazzal a fiúval majdnem eljutottunk egy bizonyos pontig, ahonnan már nincs visszaút.

Letusoltunk, ettünk, kiválaszottuk a ruhát, amiben este menni szeretnénk, és elindultunk a vidámparkba, hogy ismét találkozhassunk a fiúkkal.. Ma este rá kell vennem Zayn-t, hogy magától ismét megcsókoljon...

***

Szerintetek sikerülni fog Lili terve, vagy Zayn ragaszkodni fog ahhoz, hogy Perrie-t szereti?
xoxo: Fabii :) x

4 megjegyzés:

  1. Imáádom a blogod!!és remélem megcsókolja Lilit...:)Gyorsan kövit:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök! :)
      Reménykedni mindig szabad..és kell is ;)
      Sietek :))

      Törlés
  2. Jó lett :DD Nagyon várom már az új részt, siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Amint teljesen megírtam, azonnal felteszem.

      Törlés