2012. november 18., vasárnap

19.fejezet - A vidámparkban..

Jajj azt veszem észre, hogy egyre többen olvassák a sztorit, és van egy kettő emberke aki meg is írja a véleményét, aminek végtelenül örülök. :)))
Lássuk ehhez mit szóltok;) hope you'll like it :
Amikor odaértünk a vidámparkhoz, sehol sem láttuk a fiúkat, de kaptam egy sms-t Harrytől, hogy menjünk be, és a hullám vasút előtt találkozunk. 

-Nézd, ott vannak. -mutatott egy csapatra Enci, és odamentünk hozzájuk.

-Végre már, hogy itt vagytok, késtetek! -esett nekünk Louis, védekezés képpen vigyorogva feltartottam a telefonomat, a kijelzőn 18:55 volt. 

-Nem késtünk, ti is és mi is előbb itt voltunk mint 7 óra. -nyújtottam ki rá a nyelvem, mire duzzogva odébb állt.

-Sziasztok. -jött oda Harry, adott egy csókot, majd Encihez lépett, és adtak egymásnak 3 puszit. 

-Szia Harry. -mondta Enikő, s ha l láttam, egy kicsit el is pirult, bár már elég sötét volt ahhoz, hogy csak a kivilágított vidámpark miatt lássam úgy. 

-Na? Mire szálljunk fel először skacok? -kérdezte Liam, mi pedig egyszerre kiáltottunk fel: -HULLÁMVASÚÚT! -és már rohantunk is.

Így ütünk: Niall        Harry      Zayn    Liam pedig bevállalt egy rajongót. :)
                   |               |             |
                Louis       Enikő       Én
Direkt csináltam úgy, hogy Zayn mellett ülhessek, ami úgy tűnt nincs nagyon ellenére, sőt mi több.. mintha örült volna neki.

Az egész utat végig visítoztam, mire leszálltunk, a kezem majd hogy nem görcsbe állt, annyira szorítottam a kapaszkodót, Zayn persze jót röhögött rajtam, és azt vettem észre, hogy kettesben állunk a vasút mellett..

-Hova tűntek a többiek? -fordultam Zayn-hez, aki megrántotta a vállát.

-Tudod hogy van ez.. nagy az izgalom, sok az adrenalin, feltehetőleg valahol itt rohangálnak, és amit csak meglátnak arra felülnek egyszer.. vagy többször. -nevetett.

-Ja. -dörzsöltem meg a csuklómat, két nap alatt most jöttem először zavarba a jelentététől, újra olyan volt, mintha együtt lennénk, és nem lenne semmi gondunk.. de ez csak a pillanat heve.

-Mire akarsz fel szállni? -érintette meg Zayn a vállamat, érintésétől kirázott a hideg, azt hittem mentem össze esek. Nagyon nagyon hiányzott. Meg akartam csókolni, most azonnal!

-Arra. -esett a választásom épp ezért az óriáskerékre. A filmekben az óriáskerekeken mindig elcsattan a várva várt csók..most miért ne így történne?

-Oké -mosolygott, majd lassan elindultunk felé.
***
-Mit gondolsz, Perrie annyira szeret téged, mint te őt? -kérdeztem Zayn-től, nagyon jól elbeszélgettünk, és még a fele útnál se jártunk.

-Uh.. A mi kapcsolatunk Perrie-vel ..hogy is mondjam? Komplikált. Azt nem mondhatom el, hogy miért, de az. -beszélt össze vissza, nem értettem a viselkedését.

-Nem ezt kérdeztem Zayn. -jól esett..jól esett kimondani a nevét, annyira szépen cseng.. Mit is jelent? Azt hiszem Zayn neve azt jelenti: Gyönyörű. Hát ha így van, nem hiába, a tulajdonosa valóban az.

-Ja persze.. öm.. Szerintem ugyanannyira szeretjük egymást. -mosolyodott el ..cinikusan?

-Ér... -azt akartam mondani, hogy értem, de az óriáskerék hirtelen megállt, az izé amiben ültünk meg elkezdett előre hátra billegni..nagyon!

-Zayn! -kiáltottam, s belekapaszkodtam, ő pedig szorosan átölelt, majdnem kiestünk mind a ketten, ahogy fokozatosan abba maradt a lengés, szemem sarkából kicsördult egy könnycsepp, tényleg nagyon megijedtem.

-Jól vagy? -emelte fel fejemet Zayn, én pedig szipogva bólogattam.

-Mi a fene volt ez?

-Nem tudom.. de nem nagyon érdekel. -nézett rám, én pedig elvesztem sötét szemeiben. Hosszasan bámultuk egymást, amikor Zayn tenyerét arcomra simította, közelebb hajolt, s ajkait ajkaimra tapasztotta. Szemeimet azonnal behunytam, szinte kábulatba estem az újra átélt boldogságtól, amit oly' rég nem éreztem már.

Többet akartam belőle, többet egy szimpla szájra puszinál. Ajkaimat elnyitottam, ő pedig követett, nyelvét átcsúsztatta enyémhez, s azok forrón simogatták egymást. Még éreztem a száján a vattakcukor ízét. Hmm..azt hiszem ezt nevezik igazán édes csóknak.

Abban a pillanatban nem foglalkoztunk azzal, hogy állítólag már nem szeretjük egymást, sem Harryvel, vagy Perrievel, csak egymást éreztük, s egyikőnk sem akarta abbahagyni.

Viszont egyszer minden jónak vége szakad, esetünkben az álltal, hogy az óriáskerék újra elindult. Lassan váltunk el egymástól, s még egy csókot is adott a végén. Homlokát enyémnek döntötte, orra orromhoz ért. Halvánnyan elmosolyodtam, még mindig nem nyitottam ki a szemem.

-Ugye tudod, hogy ezt nem lett volna szabad? -suttogott elgyötörten a fiú, akit egy pillanatra most újra magamének tudhattam, s akit immár ismét elvesztettem.

-Ne mond, hogy nem élvezted. Éreztem rajtad. Mohón csókoltál Zayn..szinte már szenvedélyesen.

-Nem mondtam, hogy nem élveztem. Azt mondtam, hogy ennek nem szabadna megtörténnie. Nem ugyan az.

-És mégis miért ne tehetnénk meg?

-Mert mindkettőnknek van valakije, akit szeret, és aki őt viszont szereti. És én szeretem Perriet. Te is tudod. -mondta ki azokat a szavakat, amik eljutattak odáig, hogy elhúzzam fejemet, s a lehető legtávolabb húzódjak tőle abban az izében amiben ültünk. Nem voltam kíváncsi rá. Utáltam, amiért ilyeneket mond! Tudtam, éreztem, hogy élvezi, talán még jobban, mint én, és erre kinyögi, hogy ő Perrie-t szereti, hát megáll az eszem.

Szerencsére körbe ért az óriás kerék, mindketten kiszálltunk, én pedig a kijárat felé indultam. Gyáva dolog elmenekülni, de nem akartam előtte sírni. Még hallottam, ahogy a nevemet kiálltja, de nem fordultam vissza, leintettem egy taxit, beszálltam, és kiadtam az utasítást, hogy induljon.
***

Amint hazaértem, első utam a fürdőszobába vezetett. Ledobáltam magamról a ruháimat, közben megnéztem az időt. Jó sokat, majdnem 3 órát voltam ott. Enikő meg majd valahogy hazakerül.

Beálltam a zuhany alá. Hosszú percekig csak folyattam magamra a jóleső meleg vizet, majd fogtam epres tusfürdőmet, s mikor már tiszta hab voltam, lemostam magamról hideg vízzel, hogy felébredjek. Megtörölköztem, magamra vettem egy Jack Wills-es szürke melegítő gatyát, meg egy fekete trikót, s bevágtam magam az ágyba, remélve, hogy azonnal elalszom.

Hiába vártam, a telefonom szerint már 3/4 órája fekszek, de még mindig nem alszok. Egyszerűen nem mentek ki a fejemből Zayn szavai. Nagyon szíven ütött most ezzel.
Nem tudtam vissza fogni magam, sírni kezdtem. Zokogni volt kedvem, de nem akartam, hogy anyu feébredjen, így halkan szenvedtem, folyt a könnyem, fejem alatt majdnem teljesen átáztatva a párnát, szívem összeszorult, némán kiáltottam fel, nem bírtam tovább. Legszívesebben ordítottam volna, vagy szétvertem volna valamit a dühtől amit éreztem, de nem tehettem helyette csendesen álomba sírtam magam. Amióta megint kapcsolatban vagyok a One Directionnal, már másoddjára!

***
Na hogy tetszett??? :DDD Nekem kivételesen ez most tetszik :)) Uhh ki találjátok most (amikor befejeztem) hány óra van? hajnali 3 óra 4 perc. :oo Úgy terveztem, hogy reggel fogom megírni a befejezést a fejezetnek, de kb 1 órával ezelőtt felkeltem, megjött az ihlet és muszáj volt leírnom. :) Komikat kérek szípen moszt isz :33
ui: nektek hogy tetszik a Take Me Home? Ti megkaptátok/megkapjátok?
xoxo: Fabii :) x

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett és sajnos nekem még nincs meg..és bocsi hogy ezt mondom de nem baj hogy felkeltél,mert nagyon jó lett és remélem Lili és Zayn összejönnek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Nekem sincs meg, de letlötöttem netről, majdnem minden este arra alszok el :)
      Jajj semmi baj :D utólag én is örüök neki :'D
      Köszönöööm <3

      Törlés
  2. Uuuu nagyon jó lett :DDDDD<3
    A csók résznél aszittem ingyárt eldobom magam xddd
    Siess nagyon nagyoooon :)

    VálaszTörlés