2012. november 19., hétfő

20.fejezet - A címplapfotó és az igazság..

Ehhez most nincs különösebb hozzáfűznivalóm.. remélem mindenki örül majd :DD
Ja igen..hogy lehet valakinek ilyen szép mosolya? :$$ *die*

***
Másnap egész estig a kanapén feküdtem egy csomó nasival, és a kedvenc filmjeimmel. Senkinek sem mondtam el, hogy mi bajom van, még Encinek sem, aki reggel 7-re ért haza.
A telómat is kikapcsoltam, mert egyfolytában csörgött, senkire sem voltam kíváncsi.

-Lili! Ezt láttad már? -vágott hozzám egy tini magazin Enci, amin ez állt: Zayn Malik és egy szőke szépség az éjszaka folyamán vidámparkba látogattak, ám a lány nem Perrie Edwards volt.. -Egy kép is volt, amin én és Zayn éppen az óriáskerék felé indulunk.

-Lapozz a 12. oldalra. -mondta Enci, én pedig oda lapoztam. Azt hittem, el dobom az agyamat!
Egy csomó kép készült rólunk, egyik másik igen félreérthető helyzetben.

-Zayn Malik annak ellenére, hogy a Little Mix-ből ismer Perrievel jár, úgy tűnik más barátnő után nézett, hiszen a szőke lánnyal, aki egyértelműen nem Perrie, s akinek még kilétét homály fedi, elég közel kerültek egymáshoz.
Mint azt a képek is bizonyítják, a páros az óriáskereken csókolózott, s akkor még úgy tűnt, minden rendben köztük. Ám amikor a menet véget ért, mindketten feldúltak voltak, a lány pedig sietősen távozott is a helyszínről. Vajon mi történhetett? És vajon mi fog történni? 
Az esetről még sem Zayn, sem hivatalos barátnője Perrie nem nyilatkozott, így csak annyit tehetünk, hogy kíváncsian várjuk a fejleményeket. -olvastam fel hangosan, s szemeimet ismét könnyek mardosták, ám ezúttal vissza fogtam őket.

-Elmondanád, hogy mégis mi történt? -fészkelte be magát mellém testvérem.

-El. -minek titkolnám tovább? -Csókolóztunk, majd közölte velem, hogy nem lett volna szabad, és hogy szereti Perriet.

-Na, nehogy elkezdj sírni miatta. Ez szemétség, meg sem érdemelne téged. -ölelt át.

-De tudod mi a legfurább? Az, hogy éreztem rajta, hogy ugyanannyira élvezi, mint én, és még ő is volt az aki kezdeményezett, én csak sodródtam vele. Akarta. Kívánta a csókomat Enci! -zokogtam megint!

-Ez komoly? -meredt rám, én pedig bólogattam egy sort.
-Ha annyira akarta, mint te, akkor miért tette azután, amit? Tudod, nem akartam hiú reményeket kelteni benned ezért nem mondtam, de észre vettem, hogy az elmúlt napokban Zayn tök hidegen viselkedik Perrievel.

-Én is észrevettem..

-Most összezavart.. -ráncolta homlokát, nekem pedig eszembe jutott valami, ami magyarázná Zayn viselkedését.

-Héjj.. mi van akkor, ha ez csak egy reklám fogás? Ha a One Direction és a Little Mix menedzserei kitaláltak egy ilyen kamukapcsolatot nekik, hogy a bandák többet kaszáljanak?

-Ebben lehet valami.. - mosolyodott el egy pillanatra, majd kikerekedett szemekkel fogta meg kezeimet. -Neked..beszélned kell Zaynnel. -mondta, mint aki hirtelen megvilágosult.

-Szó sem lehet róla! Haragszom rá. -vágtam karba kezeimet, s a tévére meredtem. Eszem ágában sem volt beszélni vele. Legalábbis..úgy nem, hogy én akarom.

-Akkor idehozom neked! -állt fel vigyorogva Enikő, és a kijárat felé kezdett masírozni. Felpattantam a kanapéról, s utána eredtem. Az a baj vele, hogy erősebb nálam (oO). Megfogtam az egyik csuklóját, legugoltam, s úgy próbáltam visszahúzni, mire hátravágódott, így már mindketten a földön fetrengtünk. rámásztam a hátára, de ledobott, s négykézláb kezdett az ajtó felé mászni, de visszahúztam a lábánál fogva, ráültem a fenekére, s lenyomtam a kezeit, hogy ne tudjon felkelni.

-Naaa eressz el. -nyivákolt (!!!) .

-Dehogyis! Majd ha piros hó esik. Nem mész sehova innen, amíg meg nem gondolod magad, és nem szólsz Zaynnek.

*kopp-kopp-kopp* -mindketten a bejárati ajtóra kaptuk a tekintetünket.

-Akárki az, most azonnal jöjjön beeee! -kiáltotta el magát váratlanul Enci.

-Fogd be! -fogtam be a száját, még mindig rajta ülve és támaszkodva, mondtam volna még neki sok mindent, de hirtelen kinyílt a bejárati ajtó, s Harry és Zayn döbbent arcával szemezhettünk.

-üüüüüüü üüümm mööömöóüümü möömömö üküöm öömm! -hallottuk Enci felől, mire Harry bejött, és leráncigált a testvéremtől, aki sértődöttséget tettetve lépett elém.

-Ezt még megbánod. -mondta gonosz mosollyal az arcán, majd megfogta Harry kezét. -Gyere, menjünk be a nappaliba. -húzta el, engem kettesben hagyva Zaynnel. Csak álltam ott, és nem tettem semmit.

-Szia. -lehellte.

-Szia. -köszöntem vissza gyorsan.

-Beszélhetnénk?

-Nincs kedvemre, de rendben. -sóhajtottam, s intettem, hogy jöjjön utánam. Felmentem a szobámba, s miután Zayn leült az ágyamra, becsuktam az ajtómat, s leültem vele szemben a földre.

-Mondhatod.

-Nem lenne kényelmesebb idefent? -préselte össze ajkait az ágyra mutatva.

-Jó itt. Miről akartál beszélni?

-Oké. -vett egy nagy levegőt. -Nézd a tegnapi kínos volt, és durva. Nem akartam azt mondani neked amit mondtam, én csak.. a dolgomat végzem Lili. -hangja elgyötört volt, nem akartam tovább hallgatni, ezért felálltam, s a polcom felé kezdtem sétálni.

-Meg kell kérdezzek valamit. -mondtam, s megálltam neki háttal, fejemet kissé lehajtottam. Mivel nem felelt, gondoltam folytatom. -Szeretsz engem Zayn? Mert én téged..még mindig nagyon szeretlek.

-Ne hazudozz kérlek! -csattant fel, én pedig összerezzentem.

-Miért jársz Harryvel, ha engem szeretsz?! -kérdezte erélyesen, nekem pedig felment a pumpám.

-Mi az, hogy én ne hazudozzak?! Azért vagyok Harryvel, hogy féltékennyé tegyünk, és képzeld Harry ötlete volt, mert úgy gondolta így vissza szerezhetnélek, mert ő nem akarta, hogy szenvedjek! Igen, szenvedtem nélküled, mert nem voltál velem! Nem voltál itt, amikor a legnagyobb szükségem lett volna rád. Míg én egy évig minden egyes délután itt ültem a szobámban és emésztettem magam miattad, te élvezted az életet Perrie oldalán, mintha nem is lett volna egy barátnőd előtte, akit annyira szerettél! Amúgy is.. Te miért hazudsz nekem?! Miért mondod, hogy szereted Perriet?! Tisztán látszik, hogy csak kamu az egész kapcsolatotok! Mi legalább jól el tudtuk játszani a boldog párt! -Estem neki, és a végén már a mellkasát bökdöstem a mutató ujjammal, miközben hangom egyre emelkedett, s a végét már majdnem hogy ordítva mondtam.

Ő csak állt döbbenten, és hagyta, hogy kiadam magamból, majd két keze közé fogta arcomat, s lágyan megcsókolt. Nem csókoltam vissza, bár nagyon szerettem volna. Lassan, de biztosan eltoltam magamtól.

-Nézd, ne kínozz tovább Zayn. Mond meg az igaza.. kérlek. -gyűltek szemeimbe újra könnyek.

-Szeretlek. -mondta ki a szót, melyet olyan régen nem hallottam már senki szájából, főleg nem az övéből, akiéből a legjobban esett. Behunytam a szemeimet, egy könnycsepp gördült ki szempilláim között. Ezúttal én csókoltam meg őt. Vakon kerestem ajkait, s mikor rájuk találtam, vadul kezdtem tépni őket. Nyaka köré fontam karjaimat, míg ő derekamat ölelte. Szorosan magához húzott, és isten igazából csókolt, ahogy még soha. Térdeim beleremegtek, gyomromban pillangók keltek szárnyra. Kedvem támadt mosolyogni, amit nem is tartottam vissza. Belemosolyogtam csókunkba, s Zayn is veletm tartott. Homlokunkat egymásénak döntve válltunk el egymástól, s néztünk a másik szemébe.

-Én is szeretlek. -mosolyogtam, mire jutalmul egy újabb édes csókot kaptam.

-Na mi a hely.. -nyitott be Enci, és ledöbbent. -zet.. Ó látom kibékültetek, akkor én nem is zavarok. -akart kimenni, de Zayn megállította.

-Várj. Ezt neked köszönhetem. Ki tudja, ha nem hívsz fel, rosszabb lett volna, és nem békülünk ki. -mosolygott rá. -Köszönöm Enci:)

-Semmiség. -tűrt egy hajtincset a füle mögé. -De ha megbocsátotok..szeretném akkor mostantól gondtalanul élvezni Hazza társaságát, és smárolási teknikáját. -vigyorgott, majd elrohant.

-Ő és Haz'? -nézett rám furán Zayn, én pedig felnevettem.

-Amíg én és Harry együtt voltunk, Enci összejött vele, csak titokban. -suttogtam el a titokban szót.

-Jaaaa. -vigyorgott. -Na és .. akarod, hogy elmeséljem a Perrie-s sztorit? -húzott az ágyoz, leült, s két lába közé behúzott, kezeit fenekemre simította.

-Ne! Arra ráérünk holnap. -húztam végig ujjamat mellkasán, s lehajoltam hozzá, hogy adjak egy puszit a szájára, de ő ügyesen csókká formálta azt, s lassan hátradőlt, így magára húzva engem. Lovagló ülésben telepedtem le csípőjére, s közben csókolózni kezdtünk.
Pólóm kicsit felcsúszott, Zayn keze derekamra csúszott, s kicsit rászorított csípőmre, amikor lejjebb ültetett, az ágyékára, amint ráültem, hasam alja remegni kezdett, nem is tudom mit éreztem, egy fajta boldogságot, de nem olyat.. inkább..igen ez az. inkább izgatottságnak mondanám.
Lassan teljesen ráültem, miközben még mindig csókolóztunk, Zayn pedig belenyögött csókunkba, mire akaratlanul is vigyorogni kezdtem magamban.

-Lil..Lili. Várj. -tolt el kicsit magától, s nagyokat nyelve nekem szegezte a kérdést. -Biztos vagy benne?

*To be continued...
Na mit szóltok? Remélem kicsit mindenkit felvidítottam, hogy Lili és Zayn újra együtt vannak, de bőven vannak még szerelmük előtt bukkanók. 
Azért ennél a résznél hagytam abba, mert nem voltam biztos a folytatásnál. Zayn kérdése valamilyen részben az enyém is felétek. 
Legyen 18+os rész, vagy ne? 
Mit szeretnétek? Véleményeket várok. :))
xoxo: Fabii :) x

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó!!!És igen legyen!!Imásom ahogy írsz!!Ésss ááá!!Ujra eggyütt:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :))
      Akkor ezt megbeszéltük :D gondoltam, hogy nem csak én vagyok perverz Directioner, úgyhogy már majdnem kész van a kövi rész :))
      Újra együtt, bizony :)

      Törlés
  2. Szia, pár napja kezdtem el olvasni a sztoridat, Twitteren láttam, és nagyon tetszik! :D
    Nagyon jól írsz, az események is jók, alig várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen, tudom ki vagy twitteren, írogattunk már párszor :D
      Köszönöm :)

      Törlés
  3. Egyszerűen nem bírok magammal komolyan !!!
    Isteni, imádom leírhatatlanul, és igen, legyen 18+ os rész :DDD
    Kis perverz:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, és lesz :DD Ha időm is engedi ma vagy holnap már fent lesz a következőrész :)
      Én? Ugyan dehhooogy :P

      Törlés