2012. november 22., csütörtök

21.fejezet - less stress more sex.

Elnézést a címért, de nem tudtam most ehhez mit kitalálni xd.

-Biztos vagy benne? -szegezte nekem a kérdést, én pedig aprót bólintottam. Úgy éreztem meg kell tennünk. 

Újra Zayn felé hajoltam, s ismét egy vad csókban forrtunk össze. Kezeimet levezettem oldalán, s lehúztam róla a pólóját. Hmm.. tavaly nyár óta sokat izmosodott, és több tetoválása is lett, de így csak még szexibb lett.Fogta pólómat s egy laza mozdulattal lehúzta rólam, majd eldobta. Csillogó szemekkel esett nekem, ott csókolt, ahol ért. Miközben ő nadrágommal s bugyimmal vacakolt, addig én kockáit bűvöltem, s mindegyikre leheltem egy-egy csókot. 
Mindkettőnkről lekerült minden, vagyis hogy csak rólam, mivel Zaynen még mindig volt egy alsógatya. Gondoltam kicsit rámenősebb leszek. Nyakához hajoltam, s gyengéden beleharaptam, mire felsóhajtott. Örömöt okozott nekem, hogy örömöt tudok okozni neki. 
Nyelvem hegyével végig követtem kulcscsontját, majd apró puszikat hagyva magam után egyre haladtam lejebb a mellkasán, a hasán, míg végül az alsógatyájához értem. Egy pillanatra felnéztem, csak hogy lássam milyen arcot vág, majd fogaim közé vettem az anyag szélét, és elkezdtem lassan lehúzni róla. 
Mikor végeztem, karomnál fogva visszahúzott magára, ránk kapta a takarómat. Ráültem csípőjére, miközben ő ismét csípőmet markolta.
Elképesztő érzés volt, ahogyan hozzáért a bőrömhöz, szinte égetett. Kezeit levezette fenekemre, kissé rászorított, majd tovább haladt s hirtelen belémvezette egy, majd két ujját. Kicsit fájt, s fel is vinnyogtam, de szerelmem egy újabb csókkal hallgatatott el. Éreztem ahogy mozgatni kezdte ujjait, kellemetlen érzés volt, de valahol élveztem is, éreztem az alhasam remegéséből. 

Egyre jobban felizgatott ezzel a kis akciójával, úgy éreztem teljesen felkészített már, hogy magamba fogadjam őt. Egy határozott mozdulattal rántottam meg Zayn kezét, s alsó testrészemet neki dörgöltem immár ágaskodó férfiasságának, mire vette a lapot.

-Először lehet, hogy kicsit fájni fog, de ne félj aztán hamar elmúlik. -súgta óvón a fülembe, majd egy gyors és határozott mozdulattal belémhatolt. 

Felnyögtem, arcomat nyakába rejtettem. Fájt, de élveztem. Hihetetlen, hogy tudom egyszerre érezni a kettőt. 
Ahogy egyre többet mozgott bennem, nagyon kellemes érzés fogott el, azt hittem mindjárt szétrobbanok belülről az izgalomtól. Belecsókoltam vállgödrébe, miközben ő nevemet sóhajtozta, majd helyet cseréltünk. 

Én voltam alul, kezeimet végig simítottam hátán, egyre nagyobbakat lökött rajtam csípőjével, s már majdnem hogy sikítottam. Körmeimet melemélyesztettem hátába, s lerántottam ajkaimhoz, hogy sikoltásomat tompítsa egy csókkal. Testem elernyedt, boldognak éreztem magam. Boldogabbnak, mint valaha. 
Zayn is pár másodpercre rám elélvezett, s izzadtan feküdt le mellém. Fejemet mellkasára hajtottam, ő pedig fél karral atölelt, másik kezével pedig a hajammal játszott.

-Csodálatos ember vagy. -suttogta, én pedig állammal feltámaszkodtam, s úgy néztem bele szemeibe. 

-Ahogy te is. -suttogtam vissza. Ha akartunk se tudtunk volna most hangosabban beszélgetni.

-Tudod amikor tavaly ideköltöztetek. Két hónapon keresztül egyfolytában csak az utolsó mondatot járt a fejemben. Emlékszel mit mondtál?

-Azt mondtam, -vettem egy mély levegőt - hogy szeretlek, és remélem találsz valaki mást helyettem. 

-Pontosan. -kezdte a falamat tanulmányozni. -Azon gondolkoztam, hogy még is hogyan legyek mással, mikor minden gondolatom te vagy, s minden lányban téged kereslek. Sosem találtam olyat, akit szeretni tudnék, téged leszámítva. Aztán fél évre az elköltözésetek után.. megismertük a Little Mix tagjait. Perrie kicsit hasonlított rád. És nagyon bejöttem neki, akármi lehetett volna, ha én úgy akarom. De nem akartam, mert nem te voltál. Aztán a menedzsereink kitalálták, hogy összeboronálnak minket. Attól a pillanattól fogva tudtam, hogy keserves egy életem lesz, de mostmár nem bánom, mert újra veled lehetek. -Nézett újra rám, s szemeiben könnyeket láttam.

Elmosolyodtam, s egy kis nyújtózkodás árán adtam egy puszit az arcára. 

-Te vagy életem szerelme, sosem fogok mást akarni. Csak téged. -tettem fejem ismét mellkasára, s elgondolkodtam.
Zayn is ugyanannyira szenvedett mint én. Ez hihetetlen, pedig azt hittem, hogy már rég elfelejtett engem. Nem bíztam eléggé benne. De hát mit vártam? Hiszen én mondtam neki, hogy felejtsen el és keressen mást.

Ekkor hirtelen kopogtak a szobám ajtaján.

-Lili! Bemehetek? -hallottam Scott (!!) hangját, mégis hogy kerül ide?!

-Ööö egy pillanat és megyek. Maradj ott. -kiáltottam vissza neki, s kipattantam az ágyból. Gyorba magamra kaptam a szürke combközépig érű Mustache pulcsimat, mondtam Zaynnek, hogy takarózzon be, és résnyire nyitottam az ajtót.

-Szia. -köszöntött vigyorogva Scott.

-Szia. -mosolyogtam erőltetetten. 

-Hívtalak, ahogy megígértem, de ki voltál kapcsolva, gondoltam eljövök, és megnéztem nincs-e bajod.

-Persze, bocsi csak álmos voltam, és kikapcsoltam, nehogy bárki is zaklasson. -nevettem fel kínomban. Legszívesebben visszabújnék azonnal Zayn mellé.

-Minden rendben, eléggé zavartnak tűnsz? -vonta össze szemöldökeit, s zsebre vágta az egyik kezét.

-Persze, minden oké. Figyelj, miért is kerestél amúgy?

-Megígérted, hogy ma este velem vacsizol. -kacsintott rám, én pedig a fejemre csaptam. 

-Jajj neharagudj, teljesen kiment a fejemből. Aó..sajnálom. -néztem rá szomorúan.

-Semmi baj, ha ráérsz, akkor öltözz fel, itt megvárlak, és már mehetünk is. -mosolygott rám mit sem sejtően, én pedig magamban átkoztam a napot, amikor igent mondtam arra a vacsira. 
Már épp mondtam volna, hogy ma nem megy, amikor mellettem kitárult az ajtó, s Zayn dőlt az ajtófélfának egy szál boxerben. 

-Scott ugye? Én Zayn vagyok. -nyújtott kezet neki, mire Scott ledermedve bámult rá, s lassan kezet fogott vele.

-Igen, de te.. te vagy Zayn Malik? -kérdezte összezavarodottan, Zayn pedig elmosolyodott reakcióján.

-Ja. Tudom tudom, a húgod vagy valakid nagyon oda van értem, és szeretnél kérni neki egy autógrammot. Nos, ha Lili barátja vagy, akkor még fogunk találkozni, viszont most nem érünk rá, majd akkor megejtük haver. 

-A nővérem rajong értetek.. de akkor most nem megyünk vacsizni? -nézett rám, s úgy tűnt egyre mérgesebb lesz.

-Sajnálom, de Lili most igen elfoglalt. -jött mögém Zayn, s hátulról átölelt, kezeit hasamra szorította, s nyomott a nyakamra egy puszit. 

-Ahh..értem. Hát akkor kösz a semmit. Majd még látjuk egymást.. talán. -mondta sértődötten, s lerohant a lépcsőn.

-Szia Scott. -kiáltottam utána, majd megfordultam Zayn ölelésében. -Ez meg mi volt?

-Randizni hívott téged Lili. -meresztett rám nagy szemeket. -Nem hagyhatom, hogy lecsapjanak a kezemről. -vigyorgott, én pedig meütöttem a mellkasát, s elnevettem magam.

-Olyan idióta vagy. -mondtam, majd beljebb lökdöstem. Ő pedig lerántott az ágyra, s csikizni kezdett.

-Zaaaaaaaayn neeeeheee! HAGYD ABBA! -röhögtem, s rugósódtam össze vissza, amikor Zayn hirtelen felkiáltott, s villám sebességgel elengedett. 

Megfordultam, s láttam, hogy a kukiját markolássza, gondoltam megrúgtam véletlenül. Elkezdtem rajta röhögni, mire könnyes szemekkel közölte, hogy nem vicces. Erre csak még jobban röhögtem, de hamar rendbe jött, s elkezdett kergetni a szobában. Egyszerre vetődtünk vissza az ágyba, s egy hosszú csókot váltottunk, mikor megláttam hány óra van. 

-Zayn, nekem holnap iskola van, és már 11 óra van! -sipítottam, majd kiugrottam alóla, a szekrényemhez szaladtam, kivettem belőle egy tiszta bugyit, elővettem egy rövidnadrágot, meg egy trikót, s berohantam a fürdőszobába. Letusoltam, fogat mostam, felöltöztem, s vissza mentem a szobába, de Zaynt sehol sem láttam. 

Lementem a földszintre, ahonnan a tévé hangját hallottam. Ahogy befordultam a nappaliba, megláttam Encit, ahogy Harry mellett ül a kapanapén, Harry pedig átöleli, anyámat, aki velük szemben ült a fotelben, s hátulról láttam Zayn fejét is, ahogy a tévével szembeni fotelben ül. Mindegyikük a tévére öszpontosított, fogtam magam, s odamentem hozzájuk.

-Sziasztok. Szia anya. -adtam neki egy puszit, majd odamentem Zaynhez, s oldalasan beleültem az ölébe, lábaimat átvetettem a fotel karfáján.

-Szia kicsim. Látom kibékültetek. -mosolygott ránk. Én pedig nagyban bólogattam. -Akkor jó, örülök. Mit kértek vacsira? -állt fel egy nagyot sóhajtva.

-Anyu, este fél 12 van. -nevetett Enci, majd vele együtt én is rákezdtem.

-Lányok. A fiúktól kérdeztem, gondoltam éhesek, tudom, hogy ti ilyenkor már nem esztek. -dorgált meg minket, mi pedig hatalmas szemekkel néztünk egymásra. Ha anyu valakit vacsorára hív ilyenkor, akkor az azt jelenti, hogy az illető, jelen esetben illetők, nálunk alszanak. Egyszerre pattantunk fel szerelmeink ölükből, s lerohantuk anyánkat, aki a becsapódástól kicsit hátra tántorodott, de aztán mindkettőnket átölelt.

-Köszönjük, szeretünk nagyon nagyon nagyon. -Mondtuk neki egyszerre, majd vissza rohantunk a fiúkhoz, kézen ragadtuk őket, s elkezdtük őket az emelet felé húzni. -Nem éhesek. 

-Mintha ikrek lennétek, ez ijesztő! -utánunk anyu -Jóéjt!

-Jó éjszakát kívántunk mind a 4en egymásnak, majd mindenki bevonult a neki kijelölt szobába.. vagyi Zayn az enyémbe, Harry meg Enciébe, ami az enyémmel szemben volt.

Zayn is letulsolt, majd befeküdt mellém az ágyba. 

-Jó fej anyukád van. -ölelt át hátulról.

-Tudom. -mosolyogtam. Jó éjt Zayn, szeretlek.

-Szeretlek Lilien, Jóéjt. -adott egy jóéjt puszit, majd mindketten behunytuk a szemeinket, s együtt repültünk álomországba. 

***
Remélem tetszett, mert az erotikus, túlfőtütt részekből egy időre ennyi volt, de csak egy időre :) Nagyon nehezen írtam meg, többször is volt, hogy az egészet kitöröltem, mert itt csak nem használhattam olyan szavakat, mint amilyeneket például a barátnőmnek mondok, amikor röviden felvázolom, hogy mi történt a fejezet első részében. xd Komikat komikat komikat kérek szépen, kíváncsi vagyok a véleményetekre :))
xoxo: Fabii :) x

8 megjegyzés:

  1. Magamat képzeltem Lili halyébe (senki ne nézzen hülyének, akaratlanul is azonosulok a főszereplőkkel)
    kik*rt jó :D szó szerint :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Hát igen..én edig elég sok ilyet éltem már át, hiszen minden főszereplő lány karaktere valamilyen szinten én vagyok.. ahogy írom, azt képzelem én mit csinálnék.. tehát.. ez most az én szemszögem, Lilién át kivetítve :D

      Törlés
  2. Nagyon nagyon jó lett!!Gyorsan kövit!!!:))
    *LiLy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Sietek, már elkezdtem írni a következő részt.

      Törlés
  3. Nagyon jó!!!FOLYTATÁST! Nagyon ügyes vagy ;) :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon nagyon jó lett :DDDD
    Oké, két nap szex hiány utána mehet :P nem xd csak viccelek, tényleg jó lett, és nem baj, hogy az ilyen részekből nem lesz egy ideig.
    Siess, ma már remélem fent lesz este felé az új rész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :DD
      xdd haha hát persze :PP non-stopba :'D okés :)
      Jajj már itt van :))

      Törlés