2012. november 28., szerda

21.fejezet - Haters.

Sajnálom, hogy ilyen sokat késtem a résszel, de nem volt ezen a héten időm még annyira, meg beteg is voltam. De ma össze szedtem magam, és itt vagyok :D Vagyis itt van :D Remélem tetszeni fog :) Amúúúgy. dönthettek. Írjátok le komiban, hogy a következő részt kinek a szemszögéből írjam? Zaynéből, vagy Liliéből? Puszii xoxo: Fabii :)

Másnap reggel arra keltem, hogy valaki a nyakamat puszilgatja.

-Hmm. -élveztem. -Jó reggelt szerelmem.

-Jó reggelt kicsim. -mondta Zayn két puszi között. -Hányra kell suliba menned?

-Fél 8-ra.

-Akkor jobb, ha készülődünk. -patttant ki az ágyból, s értetlen fejem láttán elmondta, hogy bevisz minket kocsival. (Enikőt is)

Kemény fél óra alatt el is készültünk, s lementünk a konyhába reggelizni.

-Jó reggelt álomszuszékok. -köszöntöttek minket.

-Reggel 7 óra az még nem késő. -grimaszoltam, s leültünk, megettünk egy-egy toastot, majd elindultunk. 7 óra 20 percre már a suli előtt parkoltunk.

-Köszi Zayn, hogy elhoztál. -adott neki cuppanóst Enci, majd kiszállt a kocsiból, s belevetette magát az iskolának nevezett állatkert lakói közé.

-Köszönöm a tegnapit, meg ezt is. -fordultam felé, nagyon boldog voltam.

-Szeretlek! -mosolygott rám boldogságtól csillogó szemekkel. -Hányra jöjjek értetek? -nézett az órájára.

-Majd hívj fel később. -mondtam, kezemet tarkójára vezettem, s közelebb húztam magamhoz. Vagy 3 percig csókolóztunk, majd elváltunk egymástól. Ahogy kinéztem a szélvédőn, Jessica szemeivel találkoztam, aki úgy 10 méterre állt a kocsitól, körülötte csatlósai vihogtak, de ő mereven bámult előre. Már majdnem szívrohamot kaptam, de aztán rájöttem, hogy az előbbi jelenetet nem láthatta, mert az összes ablak sötétített, s így nyílván azt sem tudja, hogy a következő percben én fogok kiszállni innen.

-Akkor majd beszélünk, szia! -szálltam ki az autóból, s Jessicáék felé sem nézve igyekeztem be a suli kapuján.
Csak egy pillanatra fordultam hátra, s épp láttam még ahogy Zayn elhajt.
***

Az órák viszonylag nyugodtan teltek, de épp amikor az utolsó kezdődött, ami ének volt, az osztályomból pár lány elkezdte énekelni a Little Things-t, elég hamisan. Nem is figyeltem rájuk, gondolatban épp a tegnap estét játszottam le magamnak, amikor valaki levágott elém valamit a padra, felnéztem, és Jessica dühös képével találtam szembe magam.

-Tudod Lili egész érdekes dolgot láttam tegnap az egyik magazinban. -mondta kedvesen, de tudtam, hogy ez csak álca.

-Á igazán?

-Igen. -bólintott. -Az a hír járja, hogy Zayn Malik barátnőt újított, és hogy a csajnak szőke hosszú haja van..és képzeld. Mit ad Isten, képek is készültek. Nézd! -vágta ki az újságot annál a bizonyos 12. oldalnál, mire mindenki aki körülöttünk volt, felénk kapta a fejét. -Nem ismerős neked a lány?

-De, ez itt én vagyok. -bólogattam, magamban megfogadtam, hogy higgadtan kezelem az ügyet, és nem fognak kiakasztani az olyan idióták mint Jessica, akik azt hiszik, hogy a fiúk az ő tulajdonaik, holott még egyszer sem találkoztak velük.

-Még csak nem is tagadod. Azt hiszed, hogy sokáig fog ez tartani?! Zayn egy híresség, ha nem vetted volna még észre. Koncerteket ad, modellekkel vacsorázik, interjúkra jár. Te pedig itt ülsz ebben a mocskos iskola padban. Senkinek sem kéne egy ilyen lány mint te..főleg nem neki.

-Na ide figyelj te kis liba. -álltam fel a padból, ami megepte, mert pár lépést hátrált. Körülöttünk a levegő csak úgy szikrázott. -Zayn kb. 1 éve ismerem, akkor kezdődött a kapcsolatunk, igen, volt, hogy nem voltunk együtt..hosszú ideig nem láttuk a másikat, mert ide költöztem, de most megint együtt vagyunk, és nem érdekelnek a kis szövegeid, szóval nyugodtan befoghatod a pofád. Nem te fogod tönkre tenni a kapcsolatunkat. -mondtam higgadtan, s ettől csak még fenyegetőbben hangzott, ám Jess csak elmosolyodott.

-Majd meglátjuk. -mondta, s leült a helyére, mert becsengettek.
***
Zay felhívott, hogy kb. 10 percet késni fog, addig én a kapu előtti padon ülve vártam. Gondoltam felnézek Twitterre, úgy is régen voltam már fent.
Ahogy nyomogattam a telefonomat, láttam, hogy egy csomó tweetben megjelöltek. Rengetegben.

@Lilien_Gray te mocskos ringyó!
@Lilien_Gray szakadj le a férjemről te szemét! Bárcsak meghalnál.
@Lilien_Gray nyírd ki magad!
Ilyen, és ehhez hasonló tweet-eket kaptam mindenhonnan a világról. Szemeimben egyre csak gyűltek a könnyek, minnél több sort olvastam. Nem akartam elhinni, hogy léteznek ilyen emberek.

-Látod? -hallottam egy hangot, s oldalra kaptam a fejem. Jessica önelégült mosollyal állt mellettem. -Már el is kezdtem tönkretenni a kapcsolatotokat. Nem fogod sokáig bírni. -nevetett fel, s a kis csicskáival együtt átvágott a parkon, majd eltűntek a látóteremből, hogy egy fekete dzsippnek adják át a helyet.
Gyorsan letöröltem a könnyeimet, s beszálltam Zayn mellé, aki nagyon zaklatott volt, még csak meg sem csókolt.

-Szia. Láttad már, hogy mindenki minket..vagyis téged támad? Egszerűen elképesztőek a rajongóink, hihetetlenül őrültek! -mondta szinte már kiabálva.

-Láttam, de ne foglalkozz velük! Lebeghen az a szemed előtt, hogy boldogok legyünk. Ne foglalkoztassanak.

-Hogy ne foglalkoztatnának? Hiszen szeretlek, és érdekel, hogy világszerte több millió lány utált most meg miattam.

-Majd ezen is túl leszünk. Beszéltél Perrievel?

-Igen, teljesen ki van akadva. Egyrészt, hogy szerinte megcsaltam, másrészt a menedzsere miatt, aki eléggé pipa lett ránk. Most majd sajnáltatni fogja magát, ebből is pénzt, meg hírnevet fog csinálni. Zayn Malik jól elbánt volt barátnőjével, a lány teljesen összeroppant a tudattól, hogy megcsalták. Már látom magam előtt az ilyen cikkeket.
***
Este alig tudtam elaludni, folyton csak azok a rossz mondatok jutottak eszembe. Egy könycsepp gördült ki a szememből, s már a zokogás határán álltam, amikor egy kéz simult derekamra, s egy álmos nyammogást hallottam a fülemnél.

-Mi..mi az ? -suttogott, nem volt még nagyon magánál.

-Semmi Zayn. Aludj nyugodtan, csak rosszat álmodtam, és felriadtam. -próbáltam nyugodtan beszélni, kezemet övére simítottam, ujjainkat összekulcsoltuk.

-Oké. -adott egy puszit a nyakamra, s vissza aludt.

Olyan jó volt, hogy ott volt velem, kicsit megnyugtatott. Eldöntöttem, hogy már csak miatta se fogok foglalkozni az ilyen "rajongókkal". Ezek nem is igazi rajongóik a srácoknak.

Hátra fordultam, ránéztem az alvó Zayn-re. Arca olyan nyugodt volt, teljesen más volt így, mint ébren. Mint egy valódi angyal. Elmosolyodtam, hogy magaménak tudhatom, majd lehunytam a szemem, és én is elaludtam.
***

És itt van Jessica: 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett és Zayn szemszögéből írd majd a kövit:))Sisess..mér várom:) <3
    *LiLy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Gondoltam, hogy Zayn lesz a nyerő :D Okés :))

      Törlés
  2. Kövit! nagyon jó...imádommm..siess! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Hozom, csak az a baj, hogy szörnyű sokat kell tanulnom tegnap is hajnali fél kettőkor feküdtem le és nagyon ki vagyok merülve..ennyi mindent nem tudok egyszerre, de amint tudom hozom!

      Törlés