2012. december 23., vasárnap

24.fejezet - Újra együtt.. többen is :D

Igen, a fürdőszobában vagyok amúgy >< .
Ja és még mivel 23-a van, és én holnap elutazok, ezért most szeretnék minden olvasómnak Boldog Karácsonyt kívánni :))
És ne felejtsétek..holnap Louis szülinapja vaaan :DDD Legyetek őrültek :3

***
*Tütüü-tü-tütüü* -hallottam kocsi dudálást, majd egy kedves hangot.

-Fiam! Hé fiam, jól vagy? -hajolt felém egy kocsi ablakából egy idős hölgy. 

-Igen. -álltam fel nagy nehezen. 

-Nem a legjobb időtöltés hajnaok hajnalán az út közepén feküdni kincsem. Menj haza. -mosolygott rám a néni. Megköszöntem hogy felébresztett, és továbbment.

-Vajon hány órája feküdhetek itt? -kérdeztem hangosan, s a telefonom után kezdtem kutatni, de nem találtam. Biztos az éjszaka folyamán elhagytam valahol.
Mondhatom fasza!

Beültem a kocsimba, és visszahajtottam Párizsba. Mire a fiúkhoz értem, reggel 8 óra volt.
A házban mindenki össze-vissza rohangált. A 4 srác egyszerre rohant le, nagyon aggódtak értem. Elmeséltem nekik mindent, kivéve azt a részt, hogy Perrie az ő karrierjüket is tönkre akarta tenni. Akkor biztosan lebeszélnének arról, hogy megegyezzek vele.
Az emlegetett szamár be is futott, és elrángatott magával a reggeli műsorba, ahol bejelentettük, hogy a kapcsolatunk tökéletes, és el kellett játszanom a boldog barátot, aki szereti a mellette ülő barátnőjet.. Csak hogy az én barátnőm az iskolában ült, és le kellett őt tagadnom. Csak annyit remélek, hogy ő nem látta ezt a műsort.
Megértem, hogy tegnap miért akadt ki annyira. Én is ezt tettem volna a helyében. A nap további részében vettem egy új telefont, és a srácokkal lógtam. 
Este 7 körül, úgy gondoltam átmegyek Lilihez, megnézem megnyugodott-e már. -Majd jövök fiúk..

-Sziiiiaaaaaaaa.
***
x Lili szemszöge x: 

Bemutattam anyunak Acaciát, aki tök normálisan fogadta, és meghívta, hogy vacsizzon nálunk. Ezután felmentünk a szobámba, bemutattam Enikőnek is, aztán Zaynről kezdtünk beszélgetni. Nagyon sok dolgot megtudtam róla, a gyerek koráról. 

-Nem írtál Zaynnek? -kérdezte háromnegyed 7kor Acacia a tükröm előtt áldogálva, miközben én a twitteremet néztem éppen.

-Írtam neki, de nem válaszolt. A mai nap többször is hívtam, de hiába. -válaszoltam, és akkor meg akadt egy tweet-en a szemem. 

@zaynmalik: úton a szerelmemhez. x
-Acaciaaaa! Ezt nézd!

-Mi az? -mászott mellém újdonsült barátnőm, majd elmosolyodott. -10 perce írta ki.. akkor mindjárt itt lesz.

-Wiii. -ugrottam fel, és a szekrényemhez rohantam. Magamra fújtam egy kis parfümöt, felvettem a tőle kapott nyakáncot, és átvettem a pólómat, arra az esetre, ha az előbbi izzadság szagú lenne.

-Mit nézel? -kérdeztem Acaciától, aki  mosolyogva bámult engem az ágyról.

-Semmit, csak jó látni, hogy Zayn milyen jó lány fogott ki magának.

-Ahh értem. -vigyorogtam

*ding-dong*

-Ez biztos Zayn. -suttogtam, majd elordítottam magam: -MEGYEEEEK!

Lerohantam a lépcsőn, és feltéptem a bejárati ajtót. Szerelmem olyan jól nézett ki, mint még soha. Kicsit szemerkélt az eső, és hajában pár esőcsepp volt, de ettől volt csak még szebb.

-Sziaa. -köszöntem neki, és gyorsan a szájára tapasztottam az enyémet. Meglepődött, de azonnal visszacsókolt. Kezeit arcomra simította, csukott szemmel élveztem, ahogy nyelvét végighúzta ajkamon. Lágyan beszívtam alsó ajkát, mire ő az enyémbe harapott.
Kuncogva váltam el tőle, homlokunkat egymásénak támasztottuk.

-Bármit teszek, vagy mondok. Tudnod kell, hogy csakis téged szeretlek tiszta szívemből. -suttogta, s mosolyra húzodó ajkamra nyomott még egy puszit.

-Tudom Zayn.

-Lili mit csinálsz már addig az ajtóban? Ó..-jött ki anyám a konyhából, és meglátott minket. -Szia Zayn, nem tudtam, hogy te jöttél. Te is maradsz vacsira?

-Szia Bree. -mosolygott rá Zayn. -Aha, ha lehet maradok..dee.. ki van még itt, aki marad?

-Lili új barátnője. -mosolygott anyu is, majd ismét eltűnt a konyhában.

-Új barátnő hm?

-Igen. -vigyorogtam. -És szeretném neked bemutatni. Gyere. -kezdtem el rángatni az emelet felé, majd lassan benyitottam a szobámba.

-Zayn Malik, bemutatom Acacia Clarkot. -mutattam a lányra, aki amint meglátott minket, felállt az ágyról, és Zaynt kezdte fixirozni.

-Acacia? -vonta össze szemöldökét Zayn -Tényleg..tényleg te vagy az?

-Én vagyok. -vigyorodott el a lány, és Zaynhez lépett, aki felkapta, és megpörgette. Mosolyogva figyeltem, ahogy újra egymásra találtak.

-Istenem, el se hiszem. Eltűntél..te..évek óta nem láttalak.

-Tudom. Bocsi, hogy nem szóltam, de anyuák egyik napról a másikra összepakoltak, és már költöztünk is.

-Hát azt észre vettem.

-Örülök nektek srácok. -öleltem meg mindkettejüket, és leültünk az ágyamra.

-Lily te honnan ismered Acaciát?

-A mi sulinkba jár, és ma összefutottunk a szünetben. -néztem rá Acaciára, aki vette a lapot, hogy a hivatalos sztori ez.

-Ja. Tök jó fej barátnőd van már nem azér. -vigyorgott.

-Tudom. Gyönörű, kedves, okos, és vicces.

-Jajj ne mááár! -vágtam hozzá egy párnát, mire elkapta a kezem, és az ölébe húzott, így ketten ültünk Acaciával szemben.

-Gyerekek kész a vacsiiii! -kiabált fel anyu, mi pedig lementünk enni.
***
Vacsi után még sokáig itt voltak Zaynék, aztán olyan 11 körül úgy döntöttek, hogy hazamennek. Acaciát kocsival hazavitte Zayn.

Annyira jó, volt ez a délután vagy inkább este, velük. Kár, hogy holnaptól még nehezebb lesz. Hiszen Zaynék jövőhéten visszamennek Londonba, ami már csak 2 nap, nekem pedig még egy hetem van hátra a suliból, de még anyut is meg kéne győznöm, hogy had menjek Londonba a nyárra. Nélküle.
***
x Perrie szemszöge x: 

-Na? Hogy reagált a videóra?

-Először nekem akart jönni, de aztán leöntöttem teával és elrohant. Az egész órát a mosdóban töltötte.

-Ez az. Ki fogjuk készíteni. -vigyorogtam, és adtam egy ötöst Jessicának.

-Szerinted holnap nyilvánosan smároljak Zaynnel, vagy vegyem rá, hogy megfogja a fenekem? -tűnődtem.

-Mindkettő egyszerre. Azt nem bírná ki bőgés nélkül.

-Igazad van. Jajj de jó, hogy rád találtam. De most menned kéne, Jade nemsokára átjön, és nem akarom, hogy itt találjon téged.

-Majd hívj. -állt fel a lány, s miután bólintottam, el is ment.

Bekapcsoltam a laptopomat, és újra néztem a reggeli műsort. Elég jók voltunk..mondjuk a vége elég gáz volt, de hát ez van.

Az a kis liba nem veheti el tőlem Zaynt, soha. Mindenkinek úgy kell tudnia, hogy a szépfiú oda meg vissza van értem.
***
x Zayn szemszöge x: 

Miután hazavittem Acaciát, visszamentem a fiúkhoz.

-Haver, mi ez a széles mosoly a képeden, csak nem békülős szex volt? -perverzkedett Harold, mire rávetettem magam, és püfölni kezdtük egymást.

-Nem te barom. -röhögtem, és végül levágódtam a kanapéra. -A gyerekkori legjobb  barátnőm nála volt. Négy éve nem láttam a csajt, és most hihetetlen, hogy visszakaptam őt is, és Lilit is.- jajj olyan jó érzés volt, mostantól úgy hiszem sokkal könnyebb lesz minden. Bree is biztos meg fogja engedni, hogy Lili velünk jöjjön Londonba.

-Neked egy lány volt a suliban a legjobb barátod? -nézett rám nagy szemekkel.

-Bajod van vele Styles?

-Nekem semmi. -emelte fel a kezeit.

-Niall, neked meg kell ismerned Acaciát. -mondtam, és a szöszkére néztem, aki megint egy doboz pizzával az ölében ült. Mindig megmosolyogtat ez.

-Mer mé? -kérdezte teli szájjal, majd az ujjairól kezdte lenyalni a paradicsom-szószt.

-Mert egy gyönyörű csaj, neked meg nincsen barátnőd. Tök zsír lenne, ha össze jönnétek.

-Kik jönnének össze? -dugták ki a fejüket a csajok a konyhából.

-Niall, meg Acacia. -mondtam, és megkértem Daniellát, hogy hozzon nekem egy narancs levet. (ugye mindenki tudja, hogy ki Daniella? )

-Az ki? -ült le mellém Eleanor.

-Hosszú, majd a srácok elmesélik jó? -mondtam, megköszöntem Daninak az ücsit, megittam, majd közöltem, hogy felmegyek a szobámba.

-Niall, szükségünk van még egy 1D csajra, nem hagyhatsz cserben, 4 lány 5 fiú ellen túl kevés. -hallottam még Eleanor hangját, aztán becsuktam az ajtót.

Lefeküdtem az ágyra, kezeimet fejem alá tettem, és mosolyogva bámultam a plafont.
Összességében ez a nap nem is volt olyan borzasztó.

*pitty-pitty* Kaptam egy üzenetet.

Jó volt újra látni. Már nagyon hiányoztál ám báttyus. ;) -jött Acaciától. 
mosolyogva pötyögtem neki vissza:

Téged is. Holnap délután tali? 
Nehéz, de megoldható :) 
Akkor jó :). Van barátod? 
Nincs. Mer? :D 
Mert van egy jelölt. ;) Holnap hívlak jóéjt xx 
Mi? Zayn..Zayn ez nem ér! Mond eel ki az??? :D 
*5 perc múlva*

Na jó. Ha nem hát nem. Csak azt remélem, hogy nem az a göndör csávó az. Jóéjt :* 
Elnevettem magam, letettem a telefonomat, és álomra hajtottam a fejem.

*To be continued. 
 Ez most kicsit rossz lett tudom, de komikat komikat komikat! Egyezzünk meg 4-ben, úgy, hogy az enyémeket nem számoljuk bele! Addig nincs rész. Úgy is megkegyelmezek amjd nektek ha nem jön össze, de jó lenne, ha sikerülne :))
xoxo: Fabii :) x 
 

20 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik eszméletlen jól írsz!!Imádom a blogod!!
    Minden nap felnézek hátha van rész..:)
    *Lily

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy ennyire tetszik, bár szerintem koránt sem írok eszméletlenül :))
      *Fabii

      Törlés
  2. Szia!Ma láttam a facen,hogy egy páran kirakták a blogod és benéztem.Nem vagyok az a nagy Zayn fan de ez nagyon jóóó:DD csak így tovább és ha nem is írnak komit akkor is látod hogy mennyien szokták látogatni a blogodat ami szerintem nem kis számban van:DD
    Wiw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi szépen :DD Tudom, és ha nem írnak komit akkor is írnám, csak éppen ez az.. látom mennyien olvassák, de csak páran komiznak, és olyan fura személyiségem van, hogy nekem kell, hogy mondják, ha valamit jól csinálok, mert bebeszélem magamnak, hogy nem jó xd.
      Azért köszönöm, és örülök, hogy tetszik! :)
      *Fabii

      Törlés
  3. Nos, úgy vagyok vele, hogy ha már véletlenül idetévedtem, és még el is olvastam két fejezetet, akkor írok kritikát. De előre szólok, nem biztos, hogy tetszeni fog.
    • A történetet nem kritizálom, mivel a) nem olvastam végig b) az, hogy nekem nem tetszett, nem azt jelenti, hogy nem jó.
    • Kicsit javítsd a szókincsed, a szlenges szavakat meg mellőzd a szótáradból
    • Most jön a feketeleves: a helyesírás. Szerintem helyesen írni tudni kell, főleg, ha az ember történeteket ír, és ezeket fölpakolja a világhálóra. Viszont sajnos te nem írsz helyesen. Sok elgépelés van a szövegben, ezért kell minimum kétszer átolvasni a fejezetet, mielőtt feltöltjük. Figyelj jobban a szavak egybe- és különírására ( pl.: összejönni az egy szó ), a tagmondatok tagolására, a stilisztikára. A hol nagyon sok hibát vétesz, az a párbeszédek helyesírása. Elborzadva vettem észre az idézőjelek használatát néhány korábbi fejezetben, így a németek írnak párbeszédet, nem a magyarok. A leggyakoribb hiba a kijelentő mondatoknál van
    - Levittem a szemetet. – mondta xy. ( Így írod te, és ez nem helyes )
    - Levittem a szemetet – mondta xy. ( Látod, ez a helyes. )
    • Bizony, a külalakra is fel kell hívnom a figyelmedet. Először is: szóköz! Az írásjelek után mindenképp szóközt kell tenni, kiváltképp a „…” után. A halmozott írásjelek még elmennek, bár egy idő után nagyon idegesítőek tudnak lenni ( meg tulajdonképpen ilyen nincs is a magyar nyelvben ). Viszont a rengeteg magánhangzó halmozás ( pl.: vacsiii, megyeeek, mááár, stb. ) egyáltalán nem megengedett. AZ még oké, ha egyszer-egyszer használjuk, na de hogy minden mondatban legyen egy… Uhhh!
    Remélem, ezzel a rögtönzött helyesírási-szótárral nem vettem el a kedvedet az írástól, hidd el, mindezt csak azért írtam, hogy a pozitív fejlődésedet elősegítsem. Továábi sikeres írást!
    Áldott és békés karácsonyt:
    Lady Rainbow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh. Ez most lesokkolt. :) Tényleg.
      Nem vagyok profi író. Nem is akarok az lenni. Csak egy 14 éves lány vagyok, aki szeret történeteket kitalálni, azokat pedig le írni.
      Nem vetted el a kedvem, továbbra is írni fogok, ezért nem aggódnék. Az egyetlen amit még szeretnék mondani: Köszönöm, hogy egy kisebb regényt írtál nekem ezekről, meg is próbálok majd rájuk figyelni. De nem ígérek semmit. Van, hogy nincs időm átnézni a részeket, és úgy teszem fel, mert tudom, hogy később sem lenne időm rá. De egyébként ha blogokat olvasok, én is mindig nézem, hogy ki milyen helyesen ír.
      Köszi, és neked is Boldog Karácsonyt.
      *Fabii

      Törlés
  4. Sziia :) hgy csináltad ezt?:Következő rész időpontja:
    4 komi, és 1 feliratkozó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Megpróbáltam leírni, hogy mit és hova kell írnod, de ezt adta ki amikor közzé akartam tenni a komit: HTML-kódja hibás: A címke nem engedélyezett.: P

      Na most azt kénne tenned, hogy írsz nekem egy e-mailt ide: lili1dzayn@gmail.com

      Annyit írj le benne, hogy Avril Malone vagy, és a szürke izével kapcsolatban írsz, tudni fogom, hogy miről van szó. Amint megkaptam, és elolvastam, válaszolni fogok igérem:D

      Törlés
  5. Szia nagyon tetszik a fejléc és azt szeretném megkérdezni,hogy hogyan csináltad???És azt a szürke izékét amiben a 4 komi és egy feliratkozó van azt is el tudod mondani??
    Előre is köszi:Lily

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, neked is csak azt tudom mondani, amit Avril Malone-nak. Írj e-mailt ide: lili1dzayn@gmail.com

      Ott el tudom magyarázni :) Olvasd el az előtted komizó komiját, és azt amit válaszoltam rá.
      Buék :)

      Törlés
  6. Szia nagyon jó gyorsan kövit imádom <3
    Happy New Year!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen xd legelőször a Neon-os profilomról írtam neked választ, ne kérdezd hogy, tehetséges vagyok tudom ><.
      Köszönöm szépen!!
      Happy New Yer To You Too.:)

      Törlés
  7. Kedves Fabii Kovács! :)
    Nem rég bekukkantottam és az én tetszésem végtelenül elnyerte a blogod, így szeretnélek meglepni egy kis ajándékkal ------> http://togetherwiththetrue1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. szia !
    nagyon jóó lett!! tegnap találtam rá a blogodra és az elejétől egészen a végéig elolvastam :) <3 nagyon nagyon jóóó!! imádom !
    már alig várom a következő részt!:) ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  9. szia ! :)
    nagyyyoonn tetszik a blogod máár alig várom a következő részt! :)
    én is nemrég találtam a blogodat és egyhuzamban elolvastam az egészet :) <3
    nagyon jóóll irsz csak igy tovább!! :) ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  10. szia ! :)
    mikor lesz következő? mert én máár nagyon nagyon várom :)nagyon jóó lett!! :) hamar kövit!:)

    VálaszTörlés